Thanks voor de felicitaties lieve meiden Idd ongelofelijk he, dat het in die buik van mij zat hihi. Jill had een heel gezond gewicht van 3695 gram en een lengte van 52 cm. Bij 41 + 2 weken. Lange meid, ze is verder wel fijntjes want past wel in mt 50 met gemak. hihi Maar dat zat dus ECHT allemaal in mijn buik gepropt hihi Nou ik ga ervan genieten, en stiekem ook wel om snel weer op de buik te kunnen slapen En ondertussen blijf ik jullie mooie toetertjes gezellig volgen! En o ja weet niet meer wie het vroeg maar idd allemaal op eigen kracht eruit gewerkt hihi pfff dat was wel wat anders dan de 1e (prematuur) hhaha xxx
ow ik was een dag te vroeg KELLOx maar je bent wel bevallen, en zonder inleiden! nou heerlijk zeg! mooie meid hoor...haar naam hou je liever prive begrijp ik? nou gefelici ! elfjesbos jeetje wat een toeter zeg, en wat ben je mooi slank!
Thanks meid! Nee hoor, ze heet Jill! Was ik dat vergeten te zeggen shame on me haha! JT82; ook thanks meis haha; ja idd toch goed verstopt
Hoi Smiley, ik snap het niet helemaal je bent 1-2-2012 uitgerekend, zie onderschrift en je schrijft: mijn buik met 39 weken?
Kan toch? 1-2-2012 is over 5 dagen , dus is ze nu 39+ weken Kellox, gefeliciteerd!! Volgde jou ook stiekem omdat ik je buik zo bijzonder vond! Waar zat kleine Jill in hemelsnaam!!? haha
Kellox gefeliciteerd met jullie knappe Jill!! Mooie naam voor een mooi meisje!! Uit die mooie buik moest wel een mooi baby'tje komen geniet ervan! ---------- Samantha mooi meid! Hopelijk is de kleine meid er snel!
kellox proficiat komen er toch grote babytjes uit kleine buikjes hihii geniet ervan ad andere dames mooie buiken
@ Samantha1: Mooie buik zeg voor 40 weken.... hoop dat de mijne er achter 9 weekjes ook zo mooi uit ziet
mooie naam kellox...kort en krachtig en hoor je niet vaak (niet hier in ieder geval) mooie buikejes!!