leuke naam van je dochter, zo heet onze dochter ook al bijna 3 jaar hihi Miley Joy om precies te zijn..
Dat is wel heel toevallig, want onze Miley heet Miley Jay!! Ja vond de betekenis ook helemaal leuk!! Maar leuk dat jullie dochtertje ook zo heet, want je hoort het echt niet vaak!!
En ik zie dat jullie zoontje Dean heet, we wisten al bij 14 weken dat we een meisje zouden krijgen, maar ik had 2 jongensnamen op mijn lijstje staan en 1 daarvan was Dean!! Goeie smaak hebben jullie!!
nee gelukkig niet dan blijft ie bijzonder he ons meiske is een lachebek met veel pit dus hoop dat jullie net zo'n leuk en bijdehand ding krijgen als wij nu hebben hihi Ja Dean was toen we hem kozen ook nog vrij zeldzaam nu zie je hem steeds vaker en past ook goed bij elkaar vonden wij..
Jij hebt wel de kleine versie van Miley mijn dochter was 3900 gram bij de geboorte (vroeger ingeleid vanwege grootte en voorweeen) en is nu al over 1 meter (gemiddeld gezien een stuk langer dan andere kindjes van haar leeftijd hihi) en jij maar denken wie de miley.beebiesite had ingepikt haha *dat was ik natuurlijk* kan je mooi groeischema bijhouden -=] miley.beebiesite.nl [=-
ben erg trots op men tonnetje en vind het fantastisch als men kleine meid (net 1 jaar geworden ) derover streelt en tegen brabbeld als hij beweegt
@ triskele,echt heel erg leuk je Miley beebiesite!! Leuk ook de foto's van je buikie!! En ze was inderdaad een stuk groter zeg!! Onze Miley is nog steeds een heel klein poppetje, d'r pakjes maat 50 gaan nu net een beetje te klein worden Wel grappig want met 28 weken heb ik nog een groeiecho gehad omdat ze dachten dat ze ook veels te groot was, de verloskundige zei toen ook al dat ik echt niet langer dan 40 weken door mocht lopen, maar ze was met de echo juist 3 dagen kleiner dan de gemiddelde baby, maar ik had gewoon heel snel een hele dikke buik @ peekaboo, mooi buikje!!