Wat een super mooie en verschillende buiken! Fantastisch! Hier met 28+4. Mooi bescheiden, maar toch al 12 kilo erbij...waar die zitten???
vio, jij gaat ook al goed heh!!! leuk!1 mooie buiken allemaal en bedankt! Cindy, haha ja maar als je zelf een foto neemt vind ik het toch wel wat groter uitvallen, vind je niet?
Enorme verschillen zeg! Mijn buik gaat juist erg naar voren, echt een bollert! Weet niet hoeveel ik ben aangekomen, heb de weegschaal al heel lang niet aangeraakt Zal es een fotootje maken met mijn laptop.
Echt? Ik voel me een enorme olifant Ben altijd blij dat mensen me blijkbaar heel anders zien dan ikzelf thanks
mijn hopelijk laatste bijdrage ... Ben het toch wel heel zat nu hoor ! Mijn billen zijn ook flink gegroeid kan ik nu heel goed zien, zit die 20 kilo toch niet alleen op mijn buik, dag mtje 34 hahaha !! ach alles voor het goede doel
zooo wat een mooie buikjes ! cindy&triskele, ja ik doe het dus met mn tel...ga het idd es met gewone camera doen! ff kijken of het verschillend is