Ze zijn weer prachtig meiden. Wat een verschillende buiken alweer, vooral bij de 2 vriendinnen die ongeveer even ver zijn.
Lydia waaaaaaaaaaaaaaaah gefeliciteerd meid!!!!!! Super en zo snel he!! Mooie buiken meiden! Zal straks eens een foto maken!
Bedankt meiden! @cindy: Het gaat echt ontzettend snel! Helemaal niet erg, want ik ben heeeeeel nieuwsgierig !
Mooie buikjes dames! Zei laatst nog stoer dat ik m niet mis... maar begin er nu al van terug te komen grrr (manlief wil niet meer hoor daar niet van ) @Lydia: Wow SUPER GEFELICITEERD meid! Dus jij gaat lekker weer pronken met het buikje. Super dat het deze keer wel lekker vlot gegaan is!
ik mag hier ook weer een buikje showen! Bekijk bijlage 229873 deze is genomen in de ochtend in de avond ik die 2 keer zo dik ongeveer op deze foto 6 weken en 4 dagen zwanger
Thanks Kellox... ja t gaat idd hard nu.... alles is er klaar voor, huisje is aan kant dus ik zeg kom maar op..... ( al weet ik dat t ook nog 5 weken kan duren)
Wow zeg, wat een buik al!! Gaat het nu echt nog sneller bij een volgende zwangerschap! Bij de tweede ging het hier al hard, wordt dat alsmaar erger dan bij een volgende zwangerschap?
@Debke: Jeetje wat een toeter!! echt prachtig, ziet er wel zwaar uit! En je bent zo mooi dun verder, dan valt het extra op. Succes de laatste weekjes
Gaaf! Ik zie in je onderschrift dat de baby in stuit ligt. Al enige beweging van het hoofdje naar de uitgang? Hier weer een buikfoto van mij met ruim 35 weken. Bekijk bijlage 230959