Thanx, ja he. Groeit als een speer, arm velletje van mij. Had liever zo'n strak buikje gehad als jij detijds hoor, maar ben veeeeeeels te lui om te sporten. Ik breng m'n zoon op de fiets naar school, genoeg sport voor mij
hihi ach met 2 ukkies ren je ook al je benen onder je lijf vandaan toch Toch vind ik het stiekem wel erg mooi hoor, lekkere bolle buikjes!
Nee, hoeft niet.... nummer 2 ging hier sneller dan 3... en nummer 4 heeft lang verstoppertje gespeeld...
wat zijn sommigen ook mooi slank!! debke wat ben jij mooi zwanger zeg en idd je ziet er ook zo mooi slank uit!! Ik was op het einde helaas een ontplofte oliebol...pfff ben er nu nog mee bezig
oooohw ik hoop zo dat ik vanmiddag een mooie foto voor jullie kan maken mooi in mijn trouwjurk aan het weer zal het niet liggen, maar ik vind mooie buikfoto's zoooo lastig iemand nog tips??
@miffy, je gaat vandaag trouwen!! heel fijne dag gewenst meis! geniet ervan! Ben benieuwd naar een foto
Wat leuk dat je gaat trouwen Miffy!!! En wat een mooie buiken weer!!!! Hier heb ik ook weer een buikfoto van 37 weken
Een bijdrage van mij met 20 weken! (met en zonder kleding) Moet zeggen dat het zonder truitje wel veel meer een buik is! Bekijk bijlage 232183 Bekijk bijlage 232184