Dank je wel meid Ik had niet verwacht dat hij er al zou zijn, maar de zw vergiftiging besloot anders . Maar nu hij thuis is , is het ook wel heerlijk hoor. Lekker knuffelen. Laat de kleine meid maar ff tot 37 weken zitten als het kan Dat ik hem heb moeten "missen" de eerste 10 dagen is nog pijnlijk. Doordat hij op de couveuse-afdeling lag.
Oh, dat is inderdaad naar als je zo plots moet bevallen en dan je knulletje ook nog 10 dagen op de couveuse moeten achterlaten... Fijn dat hij nu lekker thuis bij jullie is! Gaat het goed met hem? Nee, nu bevallen lijkt me ook niks hoor, 37 weken is vroeg genoeg! Alleen soms wou ik dat we al 4/5 weken verder waren! Mijn kleine meisje ontmoeten en mezelf weer worden. Maar ik weet nu al dat ik mijn buik ga missen, vooral als ik een zwangere vrouw zie lopen of hier op de site al die mooie buikies voorbij zie komen! (Sorry dames, ff off-topic)
Ik had hem ook al bij de mei buikjes gezet maar kom hem nu ook hier maar even spammen. Even offtopic @ Lydia1986; Ik volg je onderschrift altijd stiekem en zie dat je morgen je eerste echo hebt, spannend! Ben benieuwd hoe het was.
Heeee Elif !!! Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Geniet van dat langverwachte lieve mannetje van jullie. Ik ben het, Macy van 9maand.. Je kent me denk ik nog wel.. Kom hier ook even spammen. Is dit een algemeen buikjes topic of speciaal voor een uitgerekende datum? Anyway, 33+5 wk: Bekijk bijlage 122745
Oh wauw! Dat is een prachtige tweelingbuik! Mooi naar voren hoor! @lydia Spannend, morgen gaan jullie voor het eerst jullie kloppend stipje zien!! Geniet ervan, zo'n eerste echo is zo speciaal!