wat een mooie buiken zeg, als ik de rest van mijn leven zo'n 28 weken zou zijn, ik zou er voor tekenen, zo gezellig zo'n buik. Wie weet halverwege 2011 kunnen wij er ook weer voor gaan! Jaloers! Geniet er van dames!
Weet niet of het mag omdat ik al bevallen ben.. Dit was met 39+3 weken zwangerschap met precies 40 weken bevallen! Mis hem wel heel erg! Bekijk bijlage 126353
Mooi friesland, wat een lief buikje! Minime: wat een mooi bescheiden buikje! Mh1113: moooi!!echt een mooie buik!Wat een leuk wit tuniekje heb je aan, zoiets zoek ik ook, wil daar meerdere van kopen, nu handig met longsleeve eronder, straks zo leuk in de zomer. is het positiekleding?
@ Daantje1 , Bedankt voor je reactie! Ik heb alleen zwangerschapsbroeken gekocht de rest gewoon normale kleding maar een maatje meer omdat ik ( 24 kilo ben aangekomen! ) Ik kocht gewoon lange hempjes, in de winter een leuke warme bolero erover en in de zomer had ik ze gewoon zo aan, en nu 7,5 maand verder draag ik ze nog! Ze rekken gewoon mee dus je buik blijft er niet in staan.. En voor de rest droeg ik meestal legging, omdat dat zo lekker zat!
oooh dames@ mooi hoor! Vica86, we zijn precies even ver! Maar wat een verschil tussen ons! hier mijn foto: