@vica: ja dat kan ik me voorstellen! Ik kan me nog gewoon scheren enzo hoor. Maarja, misschien dat ik nog uitdij als ik met verlof ga haha.
ja hoop t ook voor je. Zie je die piercing niet goed door je kleding heen? Daar was ik ook wel bang voor namelijk, omdat die best groot is.
nee ik ''leg'' m naar de zijkant dus plat hihi dus gewoon t zelfde als mn andere piericng valt niet extra op
voor mij misschien ook wel handig idee, heb best veel positiekleding hoor maar altijd leuk iets nieuws erbij. Alleen mijn buik groeit dus moet altijd de kleinste maatjes hebben.liefst xxs of xs, s vind ik soms al groot vallen 9bij mn buik zit het dan goed maar verder zit het soms wat wijd bij schouders en armen enzo..dus voor mij dus ook handig om gewone shirtjes te kopen, idd van die lange want anders loop ik met een blote buik haha, ofja, kan altijd nog een buikband eronder doen natuurlijk. Verder allemaal mooie buiken dames!!!
Ohhh meiden.... ik mis mijn buikje!! Al heb ik nog wel een buikje (ks gehad dus mag nog niet veel oefeningen doen) Maar even om het af te leren... Mijn laatste foto: Bekijk bijlage 127198 Niet erg groot met 36 weken... maar er zat dan ook een cadeau'tje van 1710 gram in.
En dit is het cadeautje dan! Bekijk bijlage 127201 Inmiddels bijna 2900 gram met 7 weken... lekker dutten bij papa...
Shirtjes van de hema vallen vrij lang. Ennuh... ik kwam over mijn hele lichaam aan dus werd overal wat meer opgeblazen. Had normaal ook xs-s als maat.
Vind ik eigenlijk best een onaardige reactie.. Mijn vriendin en ik waren samen zwanger. Aten beiden gewoon normaal. Zij 21 kilo op t einde bijgekomen en ik 8. Soms kan je daar niks aandoen hoor
t is idd per persoon en ook nog een per zs verschillend mijn moeder en zusje kwamen gemiddelt bij zs 25-28 kilo aan en ik bij mn dochtertje 12 kilo en deze zs sta ik nu -9 kilo ondanks dat ik beide zwangerschappen t zelfde eetpatroon heb