klopt ik ben in t begin niks aangekomen en nu ineens komt t ik ben nu 4 kilo aangekomen vanmorgen gewogen maar als ik kijk waar t zit??misschien borsten en buik en vocht vasthouden maar ik ben gewoon heel slank
Tuurlijk, ik weet dat t heel persoonlijk is, en daarom kom ik dus ook bijna niets aan. Maar geloof me, dat is ook geen pretje hoor! Ik heb er hard voor moeten werken voor die 3 kilo's en nog voel ik me niet goed.
3 kilo maar, whaaaaaw... je hebt best een buikje mooi Ik kwam bij 2 zwangerschappen rond 25 kilo aan (veel vocht) mijn normale gewicht is 60 kilo Ik ben benieuwd deze zwangerschap
ik kwam bij mijn vorige zwangerschappen ongeveer 15kg aan..iets minder misschien en alleen mijn buik was gegroeid. Ik weeg normaal ongeveer 54/55 kg.. maar maakt me ook niet uit hoor, alleen soms lastig met broeken, gewone pas ik niet maar moet echt de allerkleinste maatjes ala xxs/xs hebben voor broeken..
mooie foto's had geplaatst!!! dan zal ik eens bij de hema kijken,stretch stof vind ik altijd wel fijn, alleen bij de hema is een s mij altijd te wijd/te groot..maar misschien dadelijk niet?ik zal eens gaan kijken!bedankt voor de tip!
mooie buikjes weer dames!! Ja, iedereen heeft een ander lijf en reageert anders op de zwangerschap. Maar 15 kilo is toch vaak gemiddeld, zoiets? Ik heb de kleinste zwangerschapsspijkerbroeken en die moet ik op graden wassen, anders lubbert t overal:S
Foto van 2 dagen voor de bevalling en een foto van het mooie wondertje dat daar precies 40 weken in heeft gezeten! Bekijk bijlage 127305
.. En hier dan het wondertje dat er in zat! Bekijk bijlage 127307 Ik weet dat het hier niet hoort maar zag dat ik niet de ene was, en welke moeder wil haar trots niet showen!