Lydia1986, gewoon in zo'n behang winkel, moest wel besteld worden. Is van het merk Onszelf, die hebben echt gaaf behang! Trouwens, behang is normaal echt wit met van dat felle aquablauw maar dat lijkt nu iets anders omdat het licht aan was. Sweetangel28, dank je wel!
ohh zal eens kijken dan , ik wil ook 1 kant van de kamer met dat behang doen ( of roze ) en dan andere kant van dat lief behang met die vogels daar komen die ruitjes ook weer in terug
Lydia, gaaf! Kijk maar even in mijn fotoalbum, dan zie je hoe het er bij daglicht uitziet Adora, dank je wel meid!
Smartieman heeft net ook weer fotos gemaakt van mijn buik. Ik zie nu ook echt heel duidelijk dat ze is ingedaald!! Wat hangt mijn buik laag!! Een paar weken terug vond ik mijn buik echt mooier, maar gaat natuurlijk niet om mooi. Gaat er om dat ze nu maar eens de uitgang gaat opzoeken.
Lydia1986 Ik zie nu pas dat je zwanger bent! Heb je lang voorbij zien komen, vooral in dit topic, wachten tot jij een foto kon plaatsen. En natuurlijk wachten tot je vriend weer thuis was. En nu is het zover! Super gaaf joh gefeliciteerd! Sorry voor het offtopic Ennuh prachtige buiken weer dames!