Wow Chiggy, die is gaaf!!!!! Ik kan niet wachten op mijn shoot, maar dan moet t buikkie eerst gaan groeien...
Wat een mooie buikfoto's allemaal dames! Leuk al die groeiende buiken. Hier mijn buikje met 33 weken Bekijk bijlage 136061
ik kom eind juli terug van mn vakantie en dan wil ik ook een shoot ( ben dan +-34 weken ) kan nii wachten !
Oooooooooh meiden ! Wat een mooie buiken toch allemaal ! Ik mis het toch behoorlijk hoor ''zucht'''... Het kroelen en aaien aan m,n dikke buik , de lieve schopjes en draaitjes .. Het groeien ...(oke alleen het groeien aan m,n buik dan he , m,n kont en heupen wasnie zo leuk....) Maar tjee wat krijg je er een wonder voor terug ! (dat natuurlijk niet te vergeten ) Maar toch .... voelt het soms (en dan vooral s,avonds in bed als ik normaal gesproken nog uitgebreid ging aaien en ik slaap viel met een hand op m,n buik) toch zo leeg...
Wat een mooie buiken weer zeg! Ik wil ook een shoot, weet alleen nog niet waar. Hou eigenlijk niet zo van foto's, maar ben bang dat ik anders spijt krijg!