thanxx cindy ik vind het nog steeds onwerkelijk hoor als ik naar beneden kijk ! Angie gaaf weer ! ( en vind je tatoo nog steeds geweldig! , hoevaak ik dat al gezegt heb hihi )
ach en dat blijft zo totdat je ze eindelijk in je armen hebt en dan besef je het nog niet.. Nu nog kijk ik naar mijn meiden en denk ik "zijn ze nu echt van ons"
Mlien, en Angela en Arjen Wat een prachtige buik jullie beiden zeg..!!! Ik heb een foto gemaakt van week 15 en een foto ernaast gezet van week 5.. Wat een verschil zeg.. Bekijk bijlage 142947
Dank jullie wel Is idd een flink verschil Leuk om te zien! Als ik terug kijk naar mijn buikfoto's met 12/13 weken... Pff Das ook een flink verschil
mooie buiken weer! Lisa, hoe gaat het met jou buikje? Groeit ie nog steeds zo rap? Door jou foto's verwachte ik ook heel snel een buik maar hier nog niks te zien... jammer!
januari2010 Heb je het over mij of niet hihi? 't Is al even geleden dat hier geweest ben en zag toevallig je berichtje staan! Hier is mijn buik op 17 weken!