Mooi buikje Daantje, draag jij nu echt van voor? Maris05; mooi bescheiden Hier mijn foto van afgelopen zondag op 21 wkn en 4 dgn.
Wat een verschil in buiken! Vooral qua grootte zeg, ik verbaas me erover. Maar stuk voor stuk prachtig dames!
Ik heb een nieuwe foto. Hij is iets te overbelicht.. maar krijg het in photoshop niet mooi bewerkt.. Heb ook mijn hoofd er even af gelaten, dus lijkt misschien wat raar. Mijn buik is niet zo heel goed zichtbaar, maar je ziet wel iets.. Ben benieuwd wat jullie er van vinden.. Bekijk bijlage 143795
dankje! Die is van de Vero Moda, pas gekocht!is nieuwe collectie. Ze hebben hem in meerdere kleuren combinaties, wil er denk ik nog meer bij gaan halen, kan ook voor na de zwangerschap,handig!
wat zijn er vandaag weer veel mooie buiken geplaatst! Allemaal heel mooi en inderdaad erg verschillend!
Bij Pieces, een onderdeel van ONLY hebben ze ook leuke singlets. Ook zo lekker strak en elastisch en ze vallen lekker lang (wat ik bij normale positie kleding van MissEtam weer mis) Die draag ik nu heel veel (ook op de foto een pagina terug) Maar die van jouw is ook heel erg leuk!