19 weken zwanger! Wat vinden jullie ervan? Ik vind hem best wel geslaagd .. natuurlijk wel wat amateuristisch maar heb hem dan ook zelf gemaakt!
Dank je Brenda, en dat terwijl ik voor de zwangerschap eigenlijk altijd super onzeker was over mn figuur, hoop dat dat wat bijdraait na de bevalling!
Mooie buikjes weer!! @lydia; volgens mij heeft die paspop die ook op de foto staat echt een onwijs gaaf jurkje aan!
Wat een prachtige buikjes weer! Vooral de 'blote' foto (bij even een gebrek aan naam! ik bedoel er verder niets mee!) vind ik supergaaf! Miss dat ik het ook nog aandurf tegen het eind Hier een nieuwe buikfoto van mij! Vandaag 17 weken!
Ik denk dat je mij bedoeld, hihi, maar bedankt!! Jij hebt zelf al een supermooi buikje met 17 weken zeg!!
En deze kon ik jullie ook niet onthouden: ik ben blijkbaar niet de enige in huis die buikfoto's maakt! Hihi!
haha ja indd toen ik m kocht dat ik: 'GAAF' maar weet niet echt waneer ik m aanmoest.. dus maar 2 keer aangehad ofzo.. daarom zittie op de paspop hihi
Mooie buikjes weer.. Scheelt echt wel 1 of 2, wel een hele mooie buik.. Die laatste foto is van mij met 18+5, mijn buik lijkt wel gekrompen in vergelijking met die van 17 weken.. Gr. Carlien
@ Janneke000, Wat schattig die foto van je dochter (neem ik aan) haha, is ze helemaal in de ban van je zwangerschap? Wat leuk he! @ alle andere dames, Super mooie buikjes weer. Blijft echt superleuk om te kijken. Geniet ervan he dames!! Hier nog een foto van mijn buikie met bijna 41 weekjes.