Mooie buik lisa123, mooie kledingkeuze ook! Bijzonder? Jestraalt helemaal! Mooi hoor. Gefeliciteerd met je dochter!
Mooi hoor daantje! Is die veel gegroeid vergeleken met 24 weken? Ik vind dat je nu vooral duidelijk kan zien dat je buik hoger komt te zitten!
Thanx Lisa. Met omtrek is mijn buik wel iets van 4/5 cm gegroeid maar kan het zelf niet echt zien eigenlijk,maar komt denk ik ook omdat hij nu ook boven meer gaat groeien. Voel ook heel goed dat mn baarmoeder heel hoog zit (groeide sowieso al heel snel,lag al snel hoog) voel de schopjes erg hoog ook (en merk het met ademhalen soms, soms benauwd) Krijg wel van omgeving te horen dat hij maar blijft groeien . Van mij mag het wel iets langzamer want vind het wel heel zwaar moet ik zeggen, veel bandenpijn en rugpijn en in bed omdraaien is een ramp haha. (soms zei mn mn man in het begin: wat ga jij nou doen?? nou, omdraaien, zei ik dan Jouw buik is ook mooi!net als bij mijzelf vind ik dat je het verschil bij jou ook niet heel goed ziet vergeleken met vorige keer maar komt waarschijnlijk omdat ie al groot is ook en hoog ligt. Net wat jij zegt ook, ook in cm groeit ie door haha. ben wel benieuwd hoe wij eruit zien bij zo'n 35 weken zwangerschap
Wow wat een mooie buikjes weer meiden Ben benieuwd of mijn buik ooit nog zo mooi rond en strak eruit gaat zien. Heb nog genoeg resten over van de vorige 3 zwangerschappen
mooie buiken dames. Hier de mijne met 8 weken en 4 dagen. Ik ben inmiddels alweer bijna 10 weken en mijn buik is nu nog groter dan op de foto Hij groeit en groeit maar door,ben dan ook benieuwd wanneer het iets minder hard gaat groeien want ik moet nog zeker tot kerst hihi. Hier dus 8 weken en 4 dagen zwanger op de foto
wat een mooie buik odess. Suc6 met bevallen ,zie dat je al 40 weken bent spannend. Mijn buikomvang helemaal rond is al 112 cm,pfff ik moet nog tot kerst. weet niet hoeveel iemand gemiddeld in omvang groeit? Ben echt bang dat ik straks flink tonnetje rond ben, vandaag mijn echo,vraag me toch af dat het er geen 2 zijn
Een 2- of 1-ling heeft niks met de omvang van je buik te maken. Je kunt zelf een te klein kindje hebben, maar wel een hele grote buik, of andersom. In ieder geval veel plezier en succes met de echo..!!