mijn buik was trouwens bij mijn 1ste kind met 5 maanden zwangerschap nog hetzelfde als jou buikje nu! nu gaat mijn buik wel erg hard vind ik
Mooie buikjes dames Lisa, die van jou is heel erg groot voor weken dat je zwanger bent, ik ben benieuwd of je buikje nog veel gaat groeien heel mooie buik heb je!!
Tot nu toe blijft ie hard doorgroeien, ongeveer 1cm in omtrek bij per week Bij mijn dochter was mijn buik op het einde nog een pak groter, dus mn buik zal zeker nog groeien .. maar of die veel groter zal worden hoop ik toch niet!
Ooit houd het groeien een keer op zou je denken toch...? Je buikje zit wel in de weg denk ik hé? Ik vind die van mij in ieder geval behoorlijk in de weg zitten soms..
Wel, dat valt eigenlijk best mee! Ik hoor dikwijls vrouwen klagen dat hun buik in de weg zit, maar daar heb ik helemaal geen last van! Ik vind het juist heerlijk zwanger zijn en ervaar die buik helemaal niet als lastig! Heb me bij mijn dochter ook nooit echt hoogzwanger ofzo gevoelt .. heb er tot het laatste moment echt van genoten!
Wat heerlijk! Ik vind die buik af en toe toch behoorlijk lastig.. ook al vind ik de inhoud zo geweldig (excuses voor offtopic)
ik vind het ook heerlijk die buik maar niet met slapen en aankleden haha ! zal straks eens n foto maken
Dankjewel Luna en Lydia! Mooi buikje Siri! Lydia: schiet bij jou ook op he, we schelen niet zoveel!ben ook weer benieuwd naar jouw buikfoto of heb ik niet goed gekeken en hem gemist?Ik zat toen bij de sept mama's samen met jou maar ben nu een (eind) augustus mama