Foto van vandaag 8w+2.. Denk dat ik het toch maar eens op werk ga vertellen want volgens mij vermoeden ze al iets...
Hij groeit zo hard! Dit was bij mijn vorige zwangerschap met 18 weken en hij is nu echt al groter... Dat beloofd nog wat hahah
Moet je maar eens even naar mijn foto's kijken! Bij mij ging het ook hard en nu op 26 weken is mijn buik enorm (mijn foto's staan hier ook ergens tussen)
Even een verschil gemaakt van 2 foto's (10 weken tussen)! Links 16 weken zwanger en rechts 26.3 weken zwanger!
mooie buiken! Lt20, gaat snel nu he, bij een tweede,mooie buik al! Laraxx,mooi buikje ook al zeg! Lisa, grappig om dat verschil zo te zien he, wat is-ligt jouw buik trouwens hoog.
Vind je dat? Ik vind hem juist niet zo hoog zitten (natuurlijk wel normaal op 26 weken)! Maar op de ene foto lijkt hij soms hoger te zitten en op de andere dan weer lager! Zal wel ook een verschil maken hoe je op de foto staat
ik heb ook zo'n mooie pyamabroek! Mooi buikje! Lisa123: wat een verschil zeg. een superbuik en verder zo mooi slank! een droombuik gewoon!
Mooie buikjes meiden, MIS die van mij nu toch echt wel, de leuke bewegingen .... Hier mijn allerlaatste buikfot 5 dgn voor de ks. Alweer 1mnd 2 week geleden
Het gaat nu inderdaad heel hard..!!! Een heel verschil al zeg.. Hierbij van mij een nieuwe foto: 6 weken, 15 weken, 25 weken Bekijk bijlage 160362