mooie buiken weer dames! Hier begint ook weer wat te groeien al lijkt het nog wel een beetje op een 'beetje teveel gegeten buikje'. Het gaat wel sneller dan bij de vorige zwangerschap! Ga binnenkort ook foto's plaatsen. nieuwwolkje: kan nog wel even duren hoor.... helaas. bij mijn eerste zag je pas echt een buikje met 25 wkn. Ben nu 21 weken zwanger en vind zelf dat ik wel een buikje heb maar andere mensen zien nog weinig, helaas!
thanks Cindy Wonder: ja, gaat echt snel. Krijg het ook overal te horen dat ze denken dat ik ieder moment kan gaan bevallen (wel grappig die reacties en blikken als ik dan zeg dat ik tot eind augustus moet )
@wonder Ik kan ook niet buiten komen of ik krijg de vraag dat het elke moment is. Als ik dan zeg dat ik nog tot 19 september moet krijg ik het overtuigde antwoord: 'oh, het zijn er twee dan?'!
Hier mijn buik van vandaag, 21+5 Lisa, jij gaat een stuk sneller dan mij... jammer! Had nog wel zo gehoopt dat ik bij de tweede sneller een buik zou krijgen maar helaas! Had jij bij de 1e ook al snel een buik?
wooow januari2010 jij hebt echt een beschaaft buikje ja voor het aantal weken die je bent... je zal dalijk wel ineens een goeispurt krijgen neit..
Bij de eerste ging het ook snel en dachten mensen rond 30 weken ook al dat ik hoogzwanger was maar mijn buik was toen nog niet zo groot als nu! Ik denk dat ik gewoon iemand ben die grote buiken heeft en flinke kinderen maakt
Mensen die me niet kennen zien ook niet dat ik zwanger ben! Best jammer af en toe. Bij mijn dochter had ik ook maar een klein buikje. dit is de laatste foto die ik heb van de eerste zwangerschap (vlak voor de bevalling)
Bij mij juist andersom.. haha. Toen ik op het eindje liep dachten mensen dat ik op de helft was! Nu gaat het weer niet zo rap maar de kilo's vliegen er wel weer aan, helaas! Hoe groot was jullie meisje bij de geboorte?
Je had dan wel een bescheiden buikje, maar wel een hele mooie hoor! Waarschijnlijk was je lichaam na de zwangerschap vrij direct weer normaal hé? Mijn dochter is 10 dagen te vroeg geboren: 50,5cm en 3490gram! Ze zou rond de 4 kilo geweest zijn bij 40 weken dus voor een eerste een flinke madam