Gelukkig dat je dan wat eerder bent bevallen!! 4 kilo lijkt me toch lastig met de bevalling al zeggen ze dat het niks uitmaakt. Onze dochter was 2160 dus heel klein. Mijn buik was na de bevalling vrij snel weer 'normaal' maar de mijn billen en heupen zijn niet meer geworden als voor de zwangerschap!
als ik de foto nu weer zie vind ik het toch wel weer een behoorlijke buik in mijn gedachte is ie nog kleiner maar er zat ook maar een klein meisje in!
ja ik las het net ja 2160. maja dan nog een kleine buikie... vind het wel grappig om te zien dat de buiken van zwangere vrouwen zo veel kunnen verschillen...
Ja grappig is dat, he! Sommige hebben al een hele buik bij 18 weken en sommige nog helemaal niks. Vind het prachtig al die buiken! jij bent ook lekker aan het aftellen zo te zien! Spannend!!
klopt ja veel verschil zit erin,, ik zelf vind dat ik een normale buik heb,, maar kwam laatst in het ziekenhuis en daar riepen ze dat ik een grote buik heb dus ik weet het niet hahaha zal wel goed zijn ja eindelijk aftellen ja,,. heb het zoon beetje wel gehad haha...
ja vind je die buik zit me soms zo in de weg , ik voel me net een walvis soms haha idd ben al aan het aftellen
Hamis idd bescheiden maar mooi. Januari2010 kan me voorstellen dat je hoopte dat het nu wat sneller zichtbaar zou zijn, hij is idd nog bescheiden. Maar misschien krijg je straks idd ineens een groeispurt! Lisa kijk altijd vol bewondering naar je buik!
Ok het is ondertussen een hele oude foto maar ben er best trots op! vrijdag genomen, zondag braken mn vliezen smorgens en maandagavond is ons ukje geboren! Voeten in de zee aan t eind werkt dus om de bevalling op te werken hierzo! hihi Bekijk bijlage 160995 Nu ook maar beginnen met buikfotootjes maken.. ben benieuwd of ik weer zon toeter krijg want t gaat nu al hard
@Pampapilio: So wat een super gave mooie foto zeg!! Wauw zeg.... En inderdaad die zou ik ook wel in de slaapkamer hangen als ik zo'n mooie foto had!! hihih
@ PamPilio, wat een ontzettend mooie foto zeg! Pff, ik bgrijp dat je daar trots op bent! haha Verder heb ik ook weer mooie buiken gezien!