Bekijk bijlage 240865 Wat een verschillen he in buiken, maar allemaal gaaf omdat er zo'n lief klein mensje in zit. (buikje met 33 weken)
Ik vind het echt leuk om al die buiken te zien! Heel mooi! En kan niet wachten tot mijn buik weer zo groot is haha Vandaag gemaakt, precies 15 weken:
Wat een mooie buiken weer allemaal . De een heel bescheiden en de andere heuze toeters . Moonchild, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje! Ik heb vandaag even dezelfde outfit als met week 20 aangedaan en een foto gemaakt. Bij deze het verschil, 20 weken en 36 weken.
Moonchild; gefeliciteerd met je zoontje meid! Prachtige buikjes weer voorbij zien komen ladies, super
Wat een mooie buiken allemaal,het is voor mij dik 4 maandjes geleden dat ik ben bevallen,maar als ik dit toch weer ziet haha,kriebel kriebel. Vind het veel te snel gaan,mijn meisje van 4 maanden zit nu al in maat 74! is nu al baby-af aan het worden kwa formaat hihi. Als het lukt gaan we er over 3 jaar weer voor dan laat ik het spiraaltje verwijderen en hoop hier mijn buik(toeter) ook weer te showen Geniet van jullie zwangerschappen meiden en bevallen meiden van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie wondertjes en geniet.
Wat is het hier stil zeg! Ondertussen is ons zoontje al bijna 8 maand, hier was 35 weken zwanger! En ik mis mijn buik .. hoop het ooit nog eens mee te maken!
Blijft leuk...buiken kijken. Ik mis mijn buik stiekem toch wel hihi Hier mijn buik met 37 weken. Groetjes Mik
Mooie buiken weer! Volgens mij had ik deze nog niet geplaatst hier. 28 en 37 weken, nog steeds niet mega....gelukkig...heeft ook zo zijn voordelen.