De miskramen of dat zij een hij bleek? Dat laatste was als volgt: met 17 weken geslachtsbepaling, overduidelijk een meisje. Met de 20 weken echo overduidelijk een knulletje en nog steeds. Vandaar...
Ja deze ja. Okay, 'gelukkig' zat er maar 3 weken tussen. Lijkt me zo'n gekke gewaarwording. Ben je er nu wel 100 % gerust op?
We hebben nu meermaals de bevestiging gekregen, dus zou wel goed moeten zijn nu. Met de 20-weken echo zagen we onderstaande. Kan niet missen toch?
nou ik moet je eerlijk zeggen, ik zie er nooit iets van. ben zwanger van nummer 3, donderdag had ik een echo, en snapte er nog niks van. voor mij is het 1 grote grijze massa maar wel even een -momentje dan tijdens de 20 weken echo zeg.
Tsja, om eerlijk te zijn lagen we blauw van het lachen...maakte ons niets uit na die 4 miskramen. Nu zou het iets onpraktisch zijn, maar een zij is ook van harte welkom, maar het is wel echt een knulletje. Je ziet linksboven in de hoek zijn billetje en dan bovenin en naar onderen een beentje. Dan linksboven in de hoek zijn balletjes en zijn piemeltje steekt een beetje rechts naar beneden. Is nog erg uit proportie op die leeftijd. Nu zou je op een echo eigenlijk bijna alleen maar balletjes zien.
Van mij ook een bijdrage in dit prachtige topic..... Dus bij deze mijn toeter met 31 weekjes....Inclusief tijgerprintje, gratis en voor niets.... (van de 1ste zwangerschap)
Bescheiden Mykelti @Mama322; mooi toetertje meid en idd t 'gratis' tijgervelletje, shape of beautifull mothers!
kellox jij houdt je cyclus bij, kriebelt het alweer? ik doe het overigens ook hoor mooie buiken zeg! zo gaat het wel kriebelen haha
@December; wowie had je even niet meer gezien, supermooi gegroeid meis!!! @Peekaboo; ook kei mooi buikje @Rica; hihi kriebelen deed t per ongeluk vanaf 2mnd al Maar gaat vast niet gebeuren hoor. (manlief vindt t echt prima zo) Ik houd t meer bij ivm pcos om te kijken wat mijn lijf nu doet zonder pil, medicatie etc. (maar mocht er een wonder gebeuren dan vind ik dat zeker niet erg hihi)
Thanks kellox, ja ik hou me gewoon af en toe een paar weekjes stil, dan zie je het beste hoe ik gegroeid ben hahaha.