Mama322: mooie buik meid!! Jt82: wauw, wat een toeter, en wat zie je dat inderdaad goed dat die kleine zo gezakt was. Nog gefeliciteerd met de geboorte van Luca.
Bedankt allemaal Nee geen streep aan overgehouden , maar wel een dikke buik Lijk nog wel 4 mnd zwanger maar heb ook uiteindelijk spoedkeizersnee gehad dus mag ook nog niks met mijn buigspieren Geduld dan maar , gelukkig is luca praaaaachtig @mama322 mooie bui al zeg !
Wat een mooie buiken weer allemaal . Blijf het bijzonder vinden om te zien hoe erg elke buik weer kan verschillen . Moonchild, het begint echt op te schieten nu voor jou , prachtige buik ook! jt82, wow wat een toeter had jij , en wat gaaf om te zien hoe erg de kleine op het eind gezakt was. Bij deze weer een nieuwe bijdrage van mij met 34+3.
jammer.....ik had het bij de eerste ook niet tot op het einde ach ja is voor een goed doel geweest...maar vindt het toch wel jammer
Wow Calice!! Wat een mooie foto's! mama van bo mooi hoor!! Bekijk bijlage 239361 Bekijk bijlage 239362 Deze zijn van vandaag 40 weken precies zelf gemaakt
Mooie buiken weer! @radaellen: Wie weet wel je allerlaatste buikfoto's, spannend! ik zal morgen ook mijn 40wekenbuikfoto plaatsen.
heel veel succes aan de meiden die aan de laatste loodjes bezig zijn! Ik mis het toch fel hoor het zwanger zijn! Hier nog dikke 2 jaar geduld eer we wss fotootjes komen plaatsen van mooie buikjes!!