Ook als voller persoon kun je een prachtige buik krijgen hoor. Hier kreeg ik bij de 3e zelfs al halverwege de vraag of ik al bijna uitgerekend was, zo bol was mijn buik. Alleen bij de 1e had ik lang een bescheiden buikje.
Hier was bij de 2e mijn buik wel eerder aanwezig maar op het eind nouwelijks groter, de 3e x daarintegen was was wel een stuk flinker.
Bij mij wel, bij mn dochter geen zwangerschapskleding nodig gehad, en nu al met 7nweken in zwangerschapskleding.. en mn buik is nu al groter als bij mn dochter aan t eind
Hier beide keren al vanaf 7 weken zwangerschapskleding.. maar nu ook al een behoorlijke buik.. maar ben er echt bang voor. Mijn buik was bij mijn zoontje zo gigantisch.. dat kan gewoon niet groter.. Maar goed.. kan niet meer doen dan afwachten..
Als een wat voller persoon kan je heel goed een mooie buik krijgen hor! En goede kleding doet ook al heel veel
Haha bedankt allemaal voor de reacties. Misschien is het ook wel zo. Bij zwangerschap van mn dochter viel ik af aan vet wat ik aan baby aan kwam dus toen zag je alleen de laatste 1 1/2 maand dat ik echt zwanger was. Wie weet is het nu anders
Ik groeide de tweede keer wel sneller, maar eindigde ongeveer hetzelfde. Ik groei nu vergelijkbaar met de vorige keer.
17+1,lijkt alsof mn buik kleiner word zo, maar op de foto die mn vent net maakt, zie je t wel we r heel duidelijk! (Die in de spiegel heb ik gemaakt)