25.1 Voel me "groot" en af en toe "topzwaar"... pfff... vraag me af of dit kindje zo giga wordt of dat ik gewoon veel ruimte heb of veel vruchtwater. Bij de geslachtsecho zeiden ze dat het kindje "gewoon" was. Over 2 weken weer echo.. Sorry voor gedraaide foto.
Graag gedaan! Ja ben ook zwanger, nu 33+3 Heb een kleine bescheiden buik, qua werk en opleiding is het ideaal (BBL opleiding in de zorg. Maar stiekem vind ik het ook wel jammer haha
Gek he, dat het zo kan verschillen! Op zich is een kleine buik inderdaad wel handig, denk ik. Deze buik zit echt in de weg hoor een opleiding/werk had ik nu echt nooit volgehouden
Haha ja idd! Gelukkig maar dat er zoveel verschil is! Heb vorige week mijn praktijk examen afgerond en vandaag eindgesprek op werk gehad. Daarom ben ik ook dankbaar voor kleine buik haha. En dan mag hij nu gaan groeien hahaha,
Dank je het is overigens een “gewone” niet positiejurk van de only die wonderwel goed meerekt haha. Denk alleen niet dat ik hem straks nog aan kan want hij zal wel niet zo mooi meer “terug rekken”.
Heb ook even een vergelijking gemaakt. Foto 1 is 24 weken zwanger van onze eerste zoon Foto 2 is 25 weken zwanger van onze tweede zoon Best wel een verschil...