Hi dames! Vorige keer dat ik hier wat deelde was geloof ik rond de 16 weken. Inmiddels is mijn buik ongeveer zo groot als vlak voor m'n vorige bevalling met 41.5 weken. Leuk om die verschillen te zien! Nu 27+1: Bizar trouwens: nog maar 90 dagen te gaan! Aaah!
Haha herkenbaar. Eerst heb je het idee dat je alleen maar dik lijkt. Niks past ook meer. En dan eindelijk durven mensen er ook een opmerking over te maken Bij m'n 1e nooit een echte ronde grote buik gehad. Best wel irritant want had zwaar bekkeninstabiliteit. Liet ik per ongeluk iets vallen in de winkel ofzo , dan tja, of ik moest vragen of iemand het voor me wou oprapen of ik liet het maar liggen ik kon ook niet zomaar opzij gaan voor mensen, liet ouderen niet zomaar voor gaan (had zelf al verschrikkelijk veel pijn) etc. M'n gedrag leek dan soms wat aso, en dat werd uiteraard niet altijd gewaardeerd. Als mensen zien dat je zwanger bent zijn ze veel begripvolle en behulpzame!
Wow @Weereennieuwemama zag jouw buik er met 41.5 zo uit? En je bent al zo slank! Waar laat jij die baby? Ben benieuwd naar je eindbuik dit keer! Het lijkt me inderdaad niet leuk als je helemaal niet zichtbaar zwanger bent, niet alleen in praktisch opzicht.
Nee dit is nu hoor, 27 weken haha. Nee dat heb ik nooit erg gevonden hoor, ik heb een baby in m'n buik dus dan ben ik toch zwanger? Vaak genoeg een nepbuik ongebonden gekregen voor m'n werk (in de modebranche) dus ik weet hoe het staat. Niet heel erg boeiend eigenlijk. Maar vanwege mijn beperkingen en dat mensen het door de grootte niet opmerkten was het wel jammer. Mensen denken ook dat als je klein draagt, je je ook wel goed zal voelen. Nou dus niet. Haha, zo werkt het niet. Ik ben ook benieuwd! Had nu wel vroeger een buik en m'n partner zegt al sinds een paar weken dat m'n buik toen al vergelijkbaar was met vlak voor m'n vorige bevalling.
@Weereennieuwemama t zijn de schopjes die t m doen he, en niet de grootte van je buik die je echt zwanger laten voelen. Naast de kwalen dan hihi. Ik heb dan wel een belachelijk grote buik voor mijn lengte, maar ook tzelfde als wat jij zegt. Dat je al veel eerder diezelfde grootte bereikt de tweede of zoveelste keer, die je bij de eerste op t einde had.
Bij mn 1e had ik ook geen buikz op t eind had ik een met nu bergelijkbaar buikje, mensen wisten ook niet dat ik zwanger was, t was dan ook een mega shock voor hun dat ze me ineens met wagen en baby zagen lopen Ik voelde me net als nu gewoon dik, en totaal niet zwanger, ik wil ook zo een mooie ronde toeter dat mensen zien dat ik zwanger ben, en ik met trots met mijn buik kan pronken, nu verhul ik m nogsteeds in mn winterjas
ik doelde op dat je schreef dat je buik nu met 27 weken vergelijkbaar is als toen je vorige keer 41.5 was.
De laatste keer dat ik hier ooit een foto geplaatst heb is denk al 6 jaar geleden . Nu zwanger van een 3e cadeau.