Buikfoto's deel 4!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door manaolana, 25 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Phoe lijkt me doodeng zo’n stuitbevalling

2. AmyW

AmyW Fanatiek lid

8 sep 2016
    1.327
    867
    113
    Ik blijf me altijd verbazen over jouw slanke figuurtje :) en helemaal nu ik weet dat het niet eens je eerste is.
    Hoeveel kg ben je aangekomen? En lukt het sporten nog goed?
    Bij mijn eerste ging sporten super, maar nu heb ik wel meer pijntjes.

kellox vindt dit leuk.
  3. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    Dankjewel,:oops: al voelt het voor mij allesbehalve slank nu :roflmao: Omdat ik zo naar binnen draag is het ook echt best een naar gevoel, had ik vorige keer ook. Alsof je een soort van geplet wordt doordat alles zo strak vast zit en steeds groter wordt :eek: Herken ik ook nog maar heb het nu al eerder dat enge gevoel...
    Ik ben inmiddels ruim 6 kilo aangekomen.
    Sporten lukt nog maar zéker niet zoals ik gewend ben. Moet eea ook echt wel aanpassen. Normaal crossfit ik veel maar dat doe ik nu alleen nog thuis omdat ik mezelf anders zwaar frustreer met alle gebreken nu haha.
    Ik probeer nu nog 3 x pw te sporten terwijl dat normaal bijna dagelijks was.
    In de sportschool doe ik alleen nog Bodypump, dat gaat nog goed gelukkig.
    Heb idd nu ook door de dag heen wel meer pijntjes als bij eerste 2 zwangerschappen. Maar moet ook nog hard werken in de zorg (32 uur) en dat wordt nu pittig. Nog 4,5 week doorbikkelen... En jij?

AmyW vindt dit leuk.
  4. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Jeetje vervelend lijkt me dat naar binnen dragen bedoel ik. Ik draag enorm naar buiten en mensen zeggen nu letterlijk tegen me van zo straks met verlof zeker want dat duurt niet lang meer. (Net 24+3 weken) dus als ik dat zeg met van mij mag hij echt nog wel weken blijven zitten hoor worden ze rood van oeps.

Sporten heb ik eigenlijk voor de zwangerschap niet gedaan. Wel nu weer geprobeerd een paar keer in de week te gaan lopen maar met mijn bekken geen succes meer. Wil nu gaan zwemmen.

Diep geslacht voor jou dus dat je nog zo intensief sport (voor mijn doen).

kellox vindt dit leuk.
  5. Mila27

Mila27 Fanatiek lid

20 jul 2017
    3.153
    2.346
    113
    Vrouw
    32+5 :)

Bijgevoegde bestanden:

MaLuc, babywens93, NiVa0230 en 13 anderen vinden dit leuk.
  6. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    #2806 kellox, 17 apr 2019
    Laatst bewerkt: 17 apr 2019
    @Girly1985 Thanks meis :oops::)
    Ja en andersom lijkt me idd ook wel vervelend. Dat ze juist denken dat je al aan het einde loopt steeds.
    Bij mij denken ze vaak dat ik nergens last van kan hebben, terwijl er toch echt een net zo groot kindje in zit. Sowieso al die ongevraagde (soms echt nare) opmerkingen omdat je zwanger bent is niet mijn ding haha :| Soms zou ik me het liefst gewoon verstoppen tot de kleine er is :oops::)
    Zwemmen is ook wel een goede! Lijkt me ook heerlijk.

7. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    O ja al die opmerkingen nu met zwanger zijn gemeend, welkom of niet. Zo irritant. Ook lijken sommige mensen van mening dat mijn buik nu opeens publiek bezit aan het worden is :eek::mad:.
    En nee ik denk dat ik eerder dan een buik zoals die van mij wil hebben dan dat die kleine voornamelijk vanbinnen groeit zoals bij jou denk ik. :oops:

kellox vindt dit leuk.
  8. Weereennieuwemama

Weereennieuwemama Fanatiek lid

12 jul 2018
    2.217
    1.229
    113
    Vrouw
    Nou inderdaad. Van de week een vrouw die zei "nou je bent bol geworden hè!". Bol. Whut? Heeft ze het nou over m'n hele lijf of over alleen die buik? Niet echt een handige opmerking.

9. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Tegen mij werd ook gezegt nou je word wel echt dik.. ennn bedankt... nu is t wwl zo dat ik overal wel wat dikker gewordeb ben (vind ik echt nirt leuk!) Maar mn buik valt reuze mee, net als bij mn 1e.. t gaat overal zitten behalve op mn buik:roflmao:
    Vond de opmerking wel pijnlijk.. aangezien ik al met overgewicht kamp.. was dit echt een extra knauw in mn zelfbeeld:$

10. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    O wat naar zeg die opmerkingen dan. Mensen hebben zo vaak niet door hoe kwetsend ze dan zijn. Hier ben ik ook in mijn benen, buik en gezicht zichtbaar aangekomen. En vond mezelf al niet geweldig. Ook afgelopen maandag te horen gekregen dat ik zwangerschapssuiker heb deze zwangerschap dus ja dat vind ik ook heel moeilijk nu.

11. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Oeii, das minder!
    Moet je nu aan een dieet dan of hoe willen ze t aan gaan pakken?
    Ik heb zelf veel dorst en zin in zoetigheid continu, erg vervelend, heb bij mn laatste controle wel dat aangegeven maar.ze vond t toen nog te vroeg om te testen op zwangerschapssuiker, heb nu pas 24 april weer controle, dus ben benieuwd..

12. Weereennieuwemama

12 jul 2018
    2.217
    1.229
    113
    Vrouw
    Kan ik me voorstellen, bijna geen enkele vrouw vindt dat chill, dun dik kort of klein. En je bloedvolume is ook gewoon echt 50% meer, dus nogal wiedes dat je dat wat terugziet.

13. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    O jee ja das erg vervelend. Wat ik begreep is dat ik morgen een extra groeiecho krijg en afspraak bij de gyn (loop ook nog gewoon bij de vk). Dan moet ik vrijdag weer naar de diabetesverpleegkundige (in groepsverband) daar word gesproken over dieet die je moet gaan doen en hoe je moet prikken om je dagcurves te maken. Verder laat ik het op mij afkomen nu over hoe vaak dat moet wanneer dat moet en hoe nou verder.

Bij mijn oudste werd achteraf suiker vermoed dus moest ook al bij de jongste prikken. Dat was toen goed. Maar nu moest ik dus ook weer prikken ook omdat de kleine 9 dagen voorloopt qua buik met de groei. En nu was het dus wel raak.

Verder qua kwalen van suiker nee die heb ik dus helemaal niet behalve veel moe. Ook kan ik gerust nu 8 a 9 boterhammen op een dag eten. Ik let nu sinds dinsdag erg op mijn voeding. En probeer te minderen met suikers. Geen zoet beleg zoals vruchtenhagel of pasta. Geen 8 maar 4 a 5 boterhammen op een dag. Waaronder 2 als ontbijt en 2 a 3 bij de lunch. Verder iedere 1.5 a 2 uur een tussendoortje wat bestaat uit fruit, komkommer tomaat of een koekje. En ongeveer 3 a 4 keer per dag een tussendoortje. Maar nogmaals nu geen idee of ik het goed doe.

14. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    S ochtends nagenoeg plat en ‘s avonds zo:
    Mijn 9 weken-ik heb lekker gegeten en heb een volle blaas-buik!

Bijgevoegde bestanden:

MaLuc, Louise11110, babywens93 en 10 anderen vinden dit leuk.
  15. Weereennieuwemama

12 jul 2018
    2.217
    1.229
    113
    Vrouw
    Vergeet ook je darmen niet die flink kunnen reageren op de zwangerschapshornonen!

16. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Klopt. Dit precies had ik ook bij mijn zoontje. Verdween rond 11 wk!

17. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    @Kimmetjuh90 @Weereennieuwemama @Girly1985 idd die opmerkingen soms...

De 1 zegt groeit t wel goed de kleine? Sport je niet teveel? "ik vind een bolle buik mooier" etc ...
    De ander zegt zo jij bent dik geworden :rolleyes::evil: Dat slaat dan natuurlijk ook weer nergens op :roflmao:

We moeten ons er maar proberen niet teveel van aan te trekken (i know ik kan dat ook niet)
    Blijkbaar is het heel interessant om er iets over te zeggen, of het nou aardig is of niet.
    Maar blijft apart want normaal zeg je zulke dingen toch ook niet zomaar.
    De meesten bedoelen het echt wel goed maar krijg bij een enkeling het idee dat het gewoon een soort afgunst is o.i.d.

@Nina Sanders had in het begin idd ook echt opgezet buikje door de darmen. Echt iets hormonaals. En hallooooooooo obstipatie :eek:

18. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Dit is mijn buik nu en vorige week.

Bijgevoegde bestanden:

MaLuc, Babyvijf, Frun en 4 anderen vinden dit leuk.
  19. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    @kellox idd. Had ik precies zo ook bij mn eerste. Maargoed. Die opmerkingen herken ik wel. Erg irritant. Heb mn eerste zw tot en met 32 wk actief gefitnesst. Hoppa opmerkingen. Nu sport ik niet meer, maar ben ik nog erg tenger (BMI net 18). En ik hoorde (gaat nu weer komen) ook dingen als ‘waar laat je een baby’ en ‘eet je wel genoeg’ en ‘hier, eet maar wat extra’s want kun je wel hebben’. Pff. Ook toen ik 36 wk zwanger was: jeetje, je lijkt wel smaller in je gezicht. Gaat het wel goed? Neeeeee natuurlijk ging het niet goed. Mijn hele buik was baby, ik had geen ruimte voor eten, sliep al weken niet meer en die baby moest een keer komen.
    Lekker laten kletsen!

kellox vindt dit leuk.
  20. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ja is ook zeker zo!
    Och ik kan ook me gek eten aan boterhammen..
    Hoop dat t voor jou goed onder controle kan blijven.
    Jaa idd!

Deel Deze Pagina