Ik wil voor even wel met je ruilen hoor. Ik lig nu ook in bad in de hoop dat mijn buik wat soepeler gaat worden van die strakke band die er voor mijn gevoel zit. Alsof mijn buik onwijs aan het groeien is.
Hier in een week ook ineens gigantisch uitgescheurd op me buik. Heb het gevoel als of het sinds het indalen is.
O wat naar is dat. Die indaling. Dat weet Ik nog van de vorige keer. Hopelijk duurt Dat bij mij nog even. Bad heeft hier gelukkig wat geholpen. Nu lekker in bed samen met de jongste. De oudste mocht afgelopen 2 nachten bij mij slapen ivm ziek zijn. En dan mag de ander ook altijd 1 nachtje bij mij slapen.
We hebben buiten een stukje gewandeld en gelijk een mega harde buik met harde buiken tussen door. We kijken het even rustig aan en als het in rust ook zo blijft bellen we toch mooi het ziekenhuis.
Snap het wel hoor.en ik denk dat dit net zoiets is als dat je stijl haar hebt wil je krullen en andersom. En ik ben ook wel heel trots op mijn buik hoor begrijp me niet verkeerd hierin maar soms is zo n grote buik even een flinke sta in de weg
dat vind ik een hele mooie hihi waar mag het naar toe? Dan kan ik daarna weer mooi groeien. Ik moet morgen ook weer naar de gyn voor groei echo en consult. Echt ik ben zo benieuwd. Gelukkig blijven mijn suikers mooi en onder controle nu. Hoop dat de groeispurt ook echt alleen mijn buik is en niet de baby. 2 weken geleden ook een groei echo gehad en toen lag hij met zijn knieën tegen zijn neus. Ben benieuwd hoe hij nu ligt. En natuurlijk hoe zwaar ze hem nu schatten. Al zegt dat niet veel natuurlijk.