Ik was vergelijkbaar! Enorm he. Had ook super veel vruchtwater. Vreselijk! Ik krabde mijn huid ook kapot vd jeuk.
Hahaha dank. Mijn buik is aardig geslonken door de utrogestan: zit nu nog op 2 bollen per dag ipv 4. Wat zorgt dat voor een opgeblazen buik zeg! Voel me nu veel prettiger!
Bij mij was het ook voornamelijk vruchtwater. Mijn zoontje was gewoon gemiddeld qua grootte. Denk dat dit meisje ook gewoon gemiddeld zal worden maar wel weer een enorme buik.. Ik had er ook echt last van..en mijn hele buik kwam ook vol met striae te zitten..daar baalde ik wel echt enorm van..maarja.. niks meer aan te doen..nu kan het iig niet erger worden
Klopt heb ik ook. Zoon was ook gemiddeld. Werd op 7 pond geschat maar kwam 12 dagen te vroeg en woog 2925 gram.
Wat zijn de buik(jes) allemaal mooi. Geweldig ook om al die verschillen te zien! Groeit hier ook lekker door Zou wel fijn zijn als mevrouw wat minder graag onderin zit
Zat voor de gein ff foto's terug te kijken. Dit was mn buik bij mn vorige zwangerschap met 37 weken. Heb t idee dat ik t al lang en breed heb ingehaald nu met 35 weken haha.
Haha dankje. Daar had ik een mooiere buik dan nu vind ik. Nu heb ik echt een soort hangbuik. Geloof dat mn spieren beetje op zijn nu bij de vijfde zwangerschap hihi.