En de zijkant. Frappant: ik word net door een communicatiemedewerker/campaigner van het ziekenhuis waar ik nu log te bevallen (voivcemail) gebeld. Vorig jaar heb ik meegedaan aan hun campagne over huidkanker en een insta takeover gedaan en interview in hun magazine. Nu was haar ter ore gekomen dat ik zwanger ben en ze vroeg of ik binnenkort mee wil werken als model aan een voorlichtingsvideo voor zwangeren die bij dit ziekenhuis gaan bevallen haha. Zou haar bijna terugbellen om te zeggen dat ze dan NU met de camera hierheen moet komen want over een paar uurtjes (hopelijk) is m'n buikie weg haha
Hahah grappig @Weereennieuwemama heb nu een heel ander beeld bij je komt misschien door die vreselijke profiel foto die je hebt en je zon prachtige vrouw bent
Kiekeboe! Zo zie je maar wat kleding kan doen. Op zich vrij bescheiden, met shirt, maar toch best een rond bolletje. + 0,5 kg erbij. Dat hoefde van mij nou weer niet per se.. En speciaal voor @JosjeM: mét heerlijke sokken en sloffen aan
Sorry voor het gespam maar het type broek maakt ook verschil. Hier met skinny jeans die ik gauw weer uit trek. Knelt als de pest...