Het zullen de hormonen wel zijn, maar jullie positieve reacties maken mij ontzettend gelukkig momenteel...
30,5 week... poeh.. stel dat ik nog 10 weken moet dan wordt dit wel echt een dikke toeter! Ik vind het prachtig bij anderen maar mijzelf vind ik iedere keer weer tonnetje rond. Achteraf denk ik steeds waarom maak je je er toch zo druk om en toch doe ik het. Zwangerschapshormonen
15+5 in de morgen. In de avond heb ik minstens het dubbele. Morgen weten we of we een jongen of meisje verwachten, spannend!
Zo lijkt dat helemaal niet! Mooi buikje! Maar eerlijk zoveel ik me ook vanaf 22 weken en denk ook dat het zo zoveel meer lijkt door onze lengte. Ik noem me zelf al een aangespoelde walvis....zeker op vakantie aan het zwembad paar weken terug!
Ja 158 ben ik en gisteren paste in voor de gein mijn jeans (puur om te kijken of ik die nog om mijn benen krijg) en momenteel lijkt dat echt nooit meer mogelijk. Het is ook mentaal hoor. En vergeet niet dat deze foto van een afstand is genomen en een strakke zwarte sportlegging ook corrigerend werkt . Ik krijg ook best veel opmerkingen over mijn buik (groeit goed he, zoooooo ronde buik hoor, zó je lijkt wel bijna uitgerekend..) En daar ben ik blijkbaar best gevoelig voor. Maargoed zolang de extra kilo's niet door extra eten (snacken) komen kan ik ermee leven want ik heb ze er eerder af gekregen .