Zo grappig. Het is ook een aparte gewaarwording. Ik kon laatst mijn auto niet uit, te krap geparkeerd.
Ik had dat ook een keer. Auto ruim geparkeerd. Denk dat ik er straks nog ij als iemand hen er naast zet. Heb je zo iemand die m precies op de streep zet.. Ja.. kon dus wachten tot diegene terug kwam.. kon er echt met geen mogelijkheid tussen.. duurde gekukkig niet lang. Haha
Woensdag tikken we alweer de 30 weken aan. Vind zelf Mn buik echt groter dan de vorige zwangerschap. Maar deze kleine draak werd vorige week dan ook alles boven de p95 gemeten dus hij is ook grooottt.
Jaa wel laag! Maar ze ligt nog niet vast...tenminste..bij de laatste controle.... morgen weer op controle en hoop dat ze nu toch stiekem volledig ingedaald en vast ligt..
@kaaskroketje iedere keer als ik jouw naam voorbij zie komen krijg ik last van cravings... Verder: wat een mooie buiken weer
28+5 Lijkt nu even niet meer zo hard te groeien, maar ik verwacht binnenkort een groeispurt (als ik vergelijk met mijn vorige zwangerschap) Geen idee waarom de foto draait)