Scheelt dat ik niet zeg dat iemand zich niet onzeker mag voelen of iets dergelijks. Dat is absoluut niet wat ik zeg namelijk. En ik zeg ook niet waar je je wel of niet onzeker over mag voelen. Maar het valt mij wel op als iemand continu "negatief" is of zich aan het verantwoorden is voor hij/zij er uit ziet. Uiteraard volgt er dan een hele rits "nah je bent echt wel mooi" etc. En ja dan komt het op mij over dat je er om doet of bevestiging zoekt. En dat stoort mij. Juist omdat het in mensen zit om met elkaar te vergelijken en onzeker te zijn. Mag je het niet mee eens zijn of belachelijk vinden. So be it.
@RE080219 wooooowwwww jij bent bevallen! Joepie! Van harte gefeliciteerd! En nu lekker genieten, heerlijk! En bedankt voor je woorden.
Jammer dat je het toch niet helemaal lijkt te snappen denk niet dat @Nina Sanders dat zo post om complimentjes te krijgen. Ik met dezelfde lengte vind precies hetzelfde over mijzelf. En juist dan lijken die buiken van ons echt echt huggeeee. Dus waarom mag je dat niet posten of moet je dan aan andere gaan denken omdat wij niet heel dik zijn. En ja daar wordt ook echt opgelet dat dit niet gebeurt. Betekend niet dat er geen onzekerheden zijn ik zou ook giga balen met striae etc. En mensen idd die je aankijken alsof je 20 bent en zwanger bent.
24 weken en 4 dagen. @Nina Sanders ik snap je wel! Ik ben een stukje langer, 1.70m en woog voor de zwangerschap 57 kg. Mijn buik is nu ook gewoon echt huge. Alles gaat gewoon in m’n buik zitten. Het zit nu al in de weg, met bukken, scheren, schoenen aantrekken, alles. En dan ben ik pas net over de helft. En nee, we zeggen niet dat we dik zijn, maar die buik, die is dik
Even een keer een foto vanuit een andere hoek Morgen 23 weken! En ook ik vind mijn buik echt groot, maar aan de andere kant wel blij dat het enkel op mijn buik zit, ik heb behoorlijk overgewicht, maar mijn billen en benen zijn beduidend slanker geworden en alleen mijn buik een stuk dikker. Wel een grote baby en veel vruchtwater. Ben benieuwd waar het eindigt, bij mijn andere 2 was mijn buik echt veel minder groot!
Mooie foto! Snap dat bolle hihi en zonder lullig te klinken je buik is ook heel bol! Maar ik vind dit soort buiken echt het mooiste!
Zonder er al te veel op in te gaan. Ik snap wel wat je bedoeld maar ik zou het lekker laten gaan joh!
Haha dat klinkt niet lullig hoor, ik draag ook echt helemaal naar voren. En bij zo'n ukkie als ik is het al snel bol. Maar ja, er zit een baby van bijna 2 kilo in, dus dan mag dat.
Absoluut! Heel mooi! Ik ben heel lang. Dus mijn buik lijkt daardoor wat meer in verhouding. Ik ben er wel tevreden mee. Ondanks dat ie gigantisch in de weg zit!
Een eigen buikfoto! 29 weken lange baby en ander soort buikvorm als bij de 1e maar wel weer een jongetje! grappig om het verschil te zien. vorige keer meer een puntige buik en wat kleiner
prachtige foto , zo'n mooie ronde buik en die hei erbij wow! (ik ga ook eens zoeken naar een mooie jurk voor een shoot, tips?)