Hahahahaha. Heel eerlijk? Ja, die buik zit in de weg. Punt. Ik krijg geen grote maaltijden meer weg, word soms gek van de jeuk en mijn hele romp is gewoon baby. Afgezien daarvan voel ik me prima. Ik heb geen last van mijn rug of bekken, kan prima hele wandelingen maken, sta rond 5.30/6u op en lig pas rond 23.30 in bed (ik ligt gewoon wakker als ik in bed lig, hele zwangerschap slaap ik al max 6 uurtjes, eerste keer ook). Wel merk ik dat in bed liggen gewoon ook minder fijn wordt. Verder houdt O van zn extra kussentje als hij bij me ligt en vind ik een extra tafeltje soms best handig. . Het meeste last heb ik 's avonds van de rusteloze benen. Echt wat een hel. Dus ja; ik ben de buik zat en hij zit in de weg, maar ik ben verder nog erg mobiel en voel me fysiek goed!
Wat leuk zeg we hebben niet eens kindjes in dezelfde leeftijd maar jouw tattoo herkende ik van je andere zwangerschap.
Hahaha echt he?! Nou zn voetjes komen er altijd echt aan de zijkant uit, dus ik denk dat hij op die manier zijn ruimte op eist . Nee maar echt, als hij beweegt heb ik wel écht het gevoel uit elkaar getrokken te worden. Bij P. had ik toen ook een kleine buik, verbaasd dat ik was dat ze gewoon met 3675gr geboren is. Ik (en iedereen met mij ) had echt een kleiner kindje verwacht. Mijn kinderen vouwen zich gewoon helemaal dubbel denk ik in mijn buik haha