@LaQueen Je hebt een mooie buik! Mensen moeten daarmee ophouden, je hebt een bescheiden buikje mijn zus of ik of de buurvrouw van de neef van de tante had zo en zo buik, maar ja je bent ook wat breder.... pffff het ligt er aan hoe de kleine man ligt, wat ik aan heb en zeg gewoon je bent mooi zwanger... ipv te zeuren
Maar mensen doen dat echt heel erg snel hoor. Ik kan nergens komen of mensen hebben opmerkingen als 'hee dikkerd' of 'zo, jij bent gegroeid'. Uhm ja, er groeit een kind in mij, ik kan het ook niet helpen. Ben 8 kilo gegroeid, dus dat is nu ook weer niet onwijs veel. En ja ik ben gewoon al wat steviger/dikker van mezelf, misschien dat het daarom gevoelig ligt ofzo.. geen idee
Nee, hing gewoon in het rek. Heb hem niet gekocht overigens. Was 30 of 40 euro geloof ik en denk dat ik hem daarvoor niet vaak genoeg ga dragen. Maar wilde er wel even een foto van hebben! Edit: Hij is van Love2Wait en zie dat ze hem in ieder geval bij Zalando ook verkopen. Op de website van Prenatal staat hij niet.
@LaQueen die mensen hebben niks te melden waarschijnlijk, zie zelf een mooie bescheiden babybump op de foto
Ja het woord dik en zwanger gaat niet samen dat vergeten mensen nog wel eens. Heel herkenbaar! Ik vind je buik heel bescheiden juist. Gewoon netjes!
Oh gelukkig ben ik niet de enige die die opmerkingen niet kan hebben over de buik. @LaQueen je ziet er prachtig uit hoor!
20 weken vandaag!! Volgens mij is mijn buik(je) iets groter dan bij mijn zoon met deze termijn. Bekijk bijlage 630419
Morgen 26 weken, buikje (+gewicht) begint toe te nemen.. Ohh en de kleine draak begint ook aardig te schoppen daarbinnen