Prachtige buik!!! En helemaal niet klein! Met 38 weken was mijn buik een stuk kleiner! (Dag erna bevallen) En iedereen heeft een andere buik, mensen moeten minder commentaar hebben op zwangere buiken!
Dat commentaar van anderen is zo irritant inderdaad, het is ook nooit goed volgens mij. En daarnaast wat is er mis met een bescheiden buik
Soms zeggen ze "wat heb jij dan een bescheiden buikje", maar mensen denken (en zeggen ook) dat ik per nu al overtijd ben.... En dan moet ik nog officieel tot 12 januari. Wil ik niet weten hoeveel ik nog ga groeien... Enja, mijn buik kan me al behoorlijk in de weg zitten. Meneertje ligt helemaal naar voren toe (hoeveel ruimte hij verder ook heeft), hij duwt het liefst zijn lijfje door mijn buikwand heen, zo voelt het. Buik is dan ook vaak zo hard als een bowlingbal . En dan gaat de striae ook lekker kriebelen ("heerlijk").
Echt he.. ik ook Dit was met 40wk bij de 1e. Echter was mn buik zoals ie nu is toen pas bij 28 weken ongeveer
Ik denk het haha, vind dat ie de laatste weken best flink is gegroeid nog. Ben benieuwd hoeveel dat nog meer gaat worden En wat heb jij een prachtige mooie buik! ♡♡
Buik vanmorgen! Volgens iedereen is ie voor mijn termijn echt huge. Al dat commentaar maakt me flink onzeker.
Jeetje zo naar dat je als zwangere ineens wel publiek bezit lijkt. (daar zie ik nu al tegenop) Je ziet er prachtig uit meid!
Gewoon een mooie zwangere buik.ene oor in andere uit als ze wat anders zeggen. Ik heb op 1 dag wel 4 andere opmerkingen gehad over mijn buik toen ik zwanger was van de 2e. Mensen willen graag wat te zeggen hebben. Die mensen kunnen beter leren dat je dat je mening over groot/klein ook voor je kunt houden. Er is eigenlijk maar 1 ding die je er over kunt zeggen en dat is : wat ben je mooi zwanger! En voor de rest mondje dicht want het maakt toch niks uit.