Excuses voor mijn "geweldige look"... ik zit met 0% energie en een kop vol snot... 38 weken. Heb wel weer van soort van zenuwtrekkingen door mijn rug heen, maar of dat nu rugweeën zijn? Ze zetten nog niet door (d.w.z. dat ik ze de hele dag door heb)
Wauw! Wat een mooi buikje al voor 11 weken. Hoe heb jij het verborgen gehouden als ik vragen mag? Ik ben nu 6.5 week zwanger en heb bijna hetzelfde buikje als jij. Volgende week de eerste echo..
Hier zelfde verhaal, vooral savonds is het erg lastig, ik weet niet hoe lang ik het kan verbergen, nu loop ik telkens als ik denk dat iemand zou kunnen kijken met mn buik in
Haha erg he? Ik hetzelfde maar buik inhouden met erg onrustige darmen is nog niet zo makkelijk! Ik draag wat wijdere kleding niet tuurlijk denk je zelf dat je het al vet goed ziet en anderen valt het echt niet zo op als we denken.. maar toch!! Er zijn al wel 2 collega’s die het mij hebben gevraagd.. dus 12 weken wordt een uitdaging denk ik.
Ja echt he en dan had ik op de foto nog zwart aan, met andere kleuren lijkt ie nog groter. Bij mij weten mensen het wel, ook omdat ik heel open was over IVF. Alleen de mensen die ik niet zag hebben we het laatst aan verteld na de 10 weken echo en de rest krijgt morgen een nieuwjaarskaart met aankondiging. Ik ben normaal slank dus wijde kleding enzo helpt bij mij ook niet je ziet gewoon die buik eronder.
Herkenbaar. Ik heb wel een klein buikje overgehouden aan mijn vorige zwangerschap, maar nu is het echt een bolletje. Je ziet dat het niet komt door even teveel gegeten ofzo. Het is geen ‘spekbuikje’
Klopt ik word elke zwangerschap sneller dikker lijkt het wel .. 4e kindje en zoveelste zwangerschap dus me lichaam weet wel hoe die moet uitdijen nu hahahaha. Hopelijk ook de laatste zwangerschap! en dit keer met een goed einde
Dat hoop ik ook voor jou. Heb inderdaad je handtekening gezien en je hebt al veel meegemaakt. Heel veel succes!! Je buik groeit in ieder geval, dat is positief!