Dat valt bij mij nu wel mee. Ik ben een stuk minder opgezet nu ik de utrogestan niet gebruik (progesteron als onderdeel van medische behandeling), want deze zwangerschap kwam spontaan. Feit blijft dat ik lastig mn buik in kan houden en ja, na 2 zwangerschappen is die huid en spieren nou eenmaal verslapt. Oftewel: ik ben slank met een muffintop zo net zwanger. Niet bepaald sexy. En dan te bedenken dat dit komende weken nog erger wordt.
Fotootje net voordat ik in de douche spring. Valt mee, vandaag 7 weken. Wel zijn mijn darmen lekker aan het verschuiven, dat is te zien. En: mijn taille is weg!
Deze kwam ik nog tegen van de vorige zwangerschap 38+5 wk. Zal binnenkort weer eens een foto van nu maken
Overmorgen 8 weken.. ik merk zo veel verschil met de vorige keren toen ik opgeblazen was van de utrogestan bollen.. Het is nu meer een klein "gevuld" buikje, meer door verschuivende organen terwijl ik eerder echt een opgezette hormonen buik had met dit termijn. En dat dit nr 3 is speelt ook wel mee...
Laat ik ook mee gaan posten, vind jullie foto's altijd zo leuk om te zien. Dit is bij 23+5 en zwanger van een tweeling. Vind het (gelukkig) nog best bescheiden voor een tweeling
Precies 20 weken. Niet alleen een flinke buik, ook al 17 kilo erbij (was bij mijn eerste ook zo, hoewel ik echt wel let op wat ik eet).