@bluedrake lief dat je het vraagt. Met mij gaat het goed, enige is dat ik polyhydramnion heb (vandaar de forse buik) maar verder niks te klagen. 3,5 week geleden in Leuven foetale chirurgie gehad: er is een ballon in haar luchtpijp geplaatst om longgroei te stimuleren. As we speak ben ik weer in Leuven, morgenvroeg wordt de ballon verwijderd. Wat het precies voor de long heeft gedaan is nog niet exact te zeggen, maar hiermee heb ik haar wel de best mogelijke kans gegeven. Ze is ook lekker stevig dus heeft na de geboorte wel wat bij te zetten. En dan wordt het vooral heel hard duimen!
Wat een pech heb je dan eigenlijk, en polyhydramnion en dan ook nog zulke zorgen wat betreft de baby. Fijn dat er toch nog deze optie was en dat je er nu alles aan gedaan hebt wat je kon doen. Ik ga met je mee duimen en hoop dat je nog een beetje kan genieten van je zwangerschap ♥️
Wat een mooie buiken allemaal! Bij mij begint het nu een beetje te komen. Met 11.3 weken deze foto gemaakt. Normaliter was mijn buik aardig plat.
Mijn dikke avondbuik zojuist net na het douchen bij morgen 20 weken zwangerschap! Het zit weer (gelukkig!) enkel op de buik. Hopen dat dit zo blijft. En heel vergelijkbaar met de andere keren. Van de voorkant valt het mee, zijkant is echt zo'n bolletje. Moet er wel bij zeggen dat de ochtend wel verschilt van de avond!
Aaahahaha ik kan er gewoon echt geen afstand van doen! Ze zijn ook gewoon kapot. Maar het waren onze eerste huissloffen (die van mijn man waren echt kapot kapot). Ik was ze dus ook elke week gewoon mee