Ik hoop de laatste. Ben 'm spuugzat en hij zit zo in de weg. Net gemaakt met 37+2. Ja het is prettig dat al het gewicht daar zit zodat ik altijd redelijk snel weer in mn kleding pas. Maar man man man wat is dit oncomfortabel.
Ik snap het gewoon ook ergens niet. Ik ben zo klein en slank, dan hoeft die buik toch ook niet zo groot Her zorgt er nl ook voor dat ik met 30 weken al loop als een eend
mijn buik is mini weet je nog daarom die groeiecho Maar baby loopt 2 weken voor dus waar die zich verstopt heeft?! Overigens ben ik ook nog geen kilo aangekomen
Ja dat is al helemaal weird haha. Ikzelf wel maar wat ik laatst ook al zei, mijn 'beval-lichaam' heeft blijkbaar een bepaalde standaard ingesteld. Want met welk startgewicht ik ook begin, ik eindig altijd hetzelfde. Eigenlijk best een mooi mechanisme van moeder natuur. Blijkbaar heeft mijn lichaam een bepaald energieniveau nodig om te bevallen en daarna is het gewoon klaar. Ben trouwens allang blij dat mijn grote buiken niet per se super grote kinderen betekenen. Ben heel benieuwd naar deze, omdat ie wel iets groter dan de andere 2 wordt geschat (vooral ook langer, dat is me al helemaal een raadsel). Maargoed we gaan het zien. Mijn buik is precies even groot als de vorige keer en het zou me niets verbazen als deze weer rond de 6 pond is tussen 38-39 weken, wat prima is voor die termijn.
Zal ik iets heel ergs vertellen.. ik moest de oudste vandaag even ergens overheen tillen (de oudste ja) en ik dacht dat dat nog wel even kon. Totdat ik in een zandbult buiten stapte waar ik een beetje in weg zakte en serieus niet meer kon bijsturen. Resultaat: man pakte me nog gauw bij de arm en verklaarde me echt voor gek. O heeft gewoon een schaafwondje doordat hij met zn elleboog tegen de buitenmuur kwam
Nou, kan ik me voorstellen! Maar echt, hóe dan? Ik vind mijn buik nu soms al ‘lastig’ en die is echt nog iniminie
Oh die vraag stel ik mezelf niet eens meer. Echt goede vraag. Ben maar 158 cm. Misschien speelt dat mee? Weinig ruimte dus noodzaak naar voren te dragen?
Inmiddels wel een serieus watermeloenetje hoor met jouw slanke postuur moet het kindje ergens heen groeien hè
Mijn oudste kwam spontaan met 38+2. Dat is over precies een week. Vind ik wel een mooi termijn zolang die buik niet nog groter wordt (kan toch gewoon niet) vind ik het best haha!
@Nina Sanders nouja als ik jouw buik zie en die van @Lotion en me vervolgens indenk dat ik met 23 weken lotion makkelijk bijhoud dan vrees ik dat ik aardig bij jou in de buurt ga komen. Ook zo'n lekker lang figuur 1.63... Gelukkig al een rolstoel in gebruik, val je wat minder makkelijk voorover maar die deuren...grrrrrr...