Zie dit topic nu pas! Ben zelf 12 weken vandaag, buikje was in het begin ook al heel opgezet maar nu begint die echt iets meer een bolletje te worden onderin.
mooi yummy vlinder en fietje!! begint het al echt te zien!! leuuuuk!!! hier ook nog 1 van mij van gister ochtend! 13 w 1 d!
Hihi, tegen aloha kan ik ook niet op hoor, Gelukkig maakt dat ook niet uit he, haha! Ik heb nog een kleine bijdrage...Ehm,hier is Kit 13 weekjes dus..
wow! ik zie echt al behoorlijke buiken voorbij komen zeg! sommige echt huge!!! wel supermooi zeg! mogen jullie trots op zijn!
wat een mooie buikjes weer dames. Ik merk dat mijn navel iets naar voren komt! en mijn buikje tja, ik vind het gewoon een vetkwab die ik niet meer kan intrekken hihihi.... ik zal volgende week een foto maken. er schijnt zo te zien veel te "kunnen" veranderen in een week.
vind jouw buik ook anders al behoorlijk aanwezig lilage!!!!! kayke je hebt een hoekje onderin bij je buik haha geinig!! echt zo van plop baarmoeder! hier is me navel minder diep dan normaal en er zit een kring omheen die wat donkerder is volgens mij is dat de oude rand van de krater zeg maar haha vroeger nog nooit het einde van me navel gevoeld en gezien en nu voel en zie ik hem haha zo raar!! en ik heb al enkele weken die linea negra over me buik eerst van schaambot naar navel nu ook boven navel naar borsten.. wel heel licht nog maar hij word steeds duidelijker.