Ow ok hihi! Ik voel 'm echt al redelijk hoog zitten. Zoals ik al zei in de andere Juli Buikfoto's topic Maar er is toch niks mis met een 'hoekje'? Heb het al vaker bij andere zwangere vrouwen gezien.
haha lees het volgende met een te blij hoog stemmetje/ "PLOP" "Hallooooooo mamaaaaaa" zo'n baarmoeder buikje met hoekje niks mis mee! juist schattig!!
Hier mn kleine bolling.. 13wk en 5dgn! Ik heb weinig klachten, ben alleen zeeeeeeeeeeer prikkelbaar, en heb erge last van stemmingswisselingen.. pfff, boos, huilen, onzeker maar ook gelukkig blij en happy!
@december.. mooi buikje al.. @lilage wow... mooie buik.. maar ook groot zeg... jou baarmoeder doet het ook goed hihi.. hier mijn buikje van bijna 14 weken
wooow mooie buikjes zeg! maar lilage, wat een buik heb jij al! prachtig! Die van mij is nog lang zo groot niet! Ik zal morgen ook es fotootje spammen
Lilliage, je moet me dat toch even uitleggen, wat voor krachtvoer eet jij? Haha, prachtige buik, maar hoe is het mogelijk? Heeft de vk al wat gezegd over jouw buik. Trouwens ben je er zelf ook wel trots op? Ik zal ook even een foto toevoegen als ik erachter kom hoe ik dat doe.
Wat een buik(jes) allemaal!! Hier zie je nog niks, tenminste ik zie naar mijn idee nog steeds gewoon mijn vetrollen zoals voorheen Ik ben benieuwd wanneer het bij mij gaat komen! Dan zal ik ook wel een keer een foto posten!