Buikfoto's JULI 2012 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door vernon, 8 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. woepie

woepie Actief lid

13 nov 2011
    338
    70
    28
    NULL
    NULL
    Ik ben bezig mijn foto toe te voegen, maar weet niet of het is gelukt.

2. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    hahah woepie, Gelukt dus! Mooi foto!

Krachtvoer, haha...Neej, dit is mijn derde bewoner, het zal eerder zoiets zijn...De verlos zegt er niks over..ik vind het zelf nogal meevallen, maar dat zal zijn omdat het mijn buikje is:) ja en iedereen is trots op zijn buikje, niet? Dus ik ook..Mijn bm groeit best aardig, kindje doet het ook goed, dus een tevreden mama hier:)

3. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    nennie, jij gaat ook goed!

4. Nennie

Nennie Actief lid

16 nov 2011
    161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jij wint het DIK Lilage:p hahahaha:D
    Gaat evengoed hard genoeg hoor, begon hier al te denken wat het wel niet moet worden, maar als ik jouw buik dan zien, dan zou ik helemaaaaal denken hoe zie je eruit met 9 maanden:$.

Het komt vast allemaal goed :D

5. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    Ach, het groeit nu ook niet meer zo hard hoor! Heb gisteren nog een fotootje gemaakt, maar het valt mee volgens mij:)

Wie weet wat jullie allemaal nog gaan doen:)

6. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    hihi jij hebt gewoon een ''vroege'' groeispurt lilage.
    En straks ben jij de lachende derde als wij met 30 weken uit onze voegen knappen en jij niet meer groeit? :D
    Ach, ik ben wel benieuwd wat het gaat doen, begin nu wel een lekker buikkie te krijgen.
    Maar mensen twijfelen denk nog of ik nou zwanger ben of een dikkie dik ben geworden ghehe :)
    Moet het weekend es een foto uploaden...

7. woepie

woepie Actief lid

13 nov 2011
    338
    70
    28
    NULL
    NULL
    Gelukkig Lilage, kun je erom lachen. Was even bang, omdat je maar niet reageerder, dat je mijn opmerking over krachtvoer niet kon waarderen. Over krachtvoer gesproken. Mijn schoonzusje dronk shakes van de herballife en zij kreeg een zoontje die een paar dagen na de bevalling al zijn nekje recht kon houden en met drie weken staand rechtop in de bank kon zetten en dan bleef hij gewoon zo staan! Dus ja er bestaat naar mijn mening echt krachtvoer. Niet dat ik het verder zou aanraden dat spul, is niet bepaald lekker.

3 weken geleden was ik in Sanadome, waar heel veel zwangere vrouwen liepen. En op een gegeven moment kon ik de verleiding niet weerstaan om even te vragen hoever de mevrouw was van wie ik dacht dat ze elk moment kon bevallen. Bleek ze nog twee maand te moeten, haha! Was ook haar derde, dus ja, je kunt elke zwangerschap groter worden. Maar ik ken ook verhalen van het tegenovergestelde. Een meid die ik ken is bijna 40 weken van haar vierde en ze ziet eruit als 20 weken zwanger.

Ik ben erg trots op mijn buik en wil graag dat iedereen het ziet! Liever daar naar kijken dan mijn pukkelkoppie. Lijk wel een puber!

8. Mallle

Mallle Bekend lid

15 sep 2011
    710
    0
    0
    Facilitaire dienst/Nagelstyliste
    Aan zee (ZH)
    hoi dames,

zal vanavond even weer een foto van mij plaatsen, die ik vorige keer had gezet was wel 8 weken, ben nu alweer bijna 14 weken, moet wel verschil in zitten dus. Ik zelf vind dat je het niet goed ziet doordat ik zelf al een ardig buikje van mezelf heb, maar we zullen zien hahah

9. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    Woepie,

geen zorgen, ik kan vrijwel overal om lachen..Zolang jullie niet gaan zeggen dat mijn kont net zo snel groeit als mijn buik, hahaha:p

10. Daphne26786

Daphne26786 Fanatiek lid

11 okt 2011
    1.046
    0
    0
    rotterdam
    13 weken daar gisteren gemaakt

11. sweetmarije

sweetmarije Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.199
    0
    36
    mummy
    letchworth garden city
  12. Mallle

Mallle Bekend lid

15 sep 2011
    710
    0
    0
    Aan zee (ZH)
    Mooi buikje hoor.

13. Nennie

Nennie Actief lid

16 nov 2011
    161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooie buiken meiden!:)

14. samkids

samkids Niet meer actief

Zojuist gemaakt maar nog nauwelijks wat te zien. Ja, 's avonds na het eten misschien, maar nu echt niet.

15. woepie

woepie Actief lid

13 nov 2011
    338
    70
    28
    NULL
    NULL
    Wat grappig toch die verschillen in buikjes. Ik merk nu dat mensen veel naar mijn buik gaan kijken. Het trekt toch wat bekijks. EN ik ben er trots op, dus misschien dat ik het wel met kleren eerder benadruk dan dat ik het wegmoffel. Maar goed, DrewB al draag je mega strakke kleren, jouw buikje laat zich nog even niet zien denk ik. Komt snel genoeg en dan haal je me wie weet wel in. (alsof het een wedstrijd is, haha) Zou het in aanleg liggen? Ik ben toch net als jij slank, dus daar zit het em niet altijd in dus....

Ach ja, met 20 weken zwangerschap vergelijken we nog een keer, oke...!

16. samkids

samkids Niet meer actief

Deal Woepie, over paar weken gaan we weer vergelijken. ;) Jouw buik is al echt gaaf! Die moet je accentueren. Laat de mensen maar zien dat er wat groeit daarbinnen.
    Vanmorgen keek ik in de spiegel en er was toch geen ontkomen meer aan, er bolt nu wel iets op hoor. Die opbolling had ik de voorgaande weken alleen 's avonds als ik dus gegeten had. Nu ook 's ochtends en het gaat niet weg als ik mijn buik inhoud. Prima! Leuk! Fijn! Ik kan niet wachten! :)
    Mensen kijken inderdaad ook veel naar mijn buik, vooral om dus te zien OF er iets groeit.

17. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    mooie buikkies meiden!
    En wat een verschil onderling, leuk om te zien.
    Hier begint het nu echt te komen, mensen zien echt een bolletje verschijnen.

En nu van de week die foto es maken...;)

18. Mallle

Mallle Bekend lid

15 sep 2011
    710
    0
    0
    Aan zee (ZH)
    Ik ga vanavond echt 1 proberen te plaatsen dames.

19. Vlinder21

Vlinder21 Actief lid

21 okt 2010
    393
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zal em hier ook nog even plaatsen!, Morgen 16 weekjes.

20. Mallle

Mallle Bekend lid

15 sep 2011
    710
    0
    0
    Aan zee (ZH)
    #240 Mallle, 2 feb 2012
    Laatst bewerkt: 2 feb 2012
    Nou hier is ie hoor. 14+4

Banner moet ik nog even veranderen.