Fietje: ik draag al wel een positiebroek, m'n andere broeken krijg ik gewoon al niet meer dicht. Heb jij nog een mooie buikfoto?
ja dat is waar....hihi dan gaat het natuurlijk sneller!!! wanneer zag je het bij jou een beetje bij de eerste? bijkomend is wel dat ik al wat steviger ben van mezelf..
Heb nu nog geen zichtbare darmbuik.. Maar zodra ik die weer heb dan plaats ik een foto! Ben ook iets steviger, maar bij mijn vorige zwangerschap zag je het echt al rond week 6/7! Kon toen mijn spijkerbroek echt niet meer dicht..
ok, nja ik ben 1.65m en ongeveer 93.5kg...ben zo bang dat ze het bij mij niet kunnen zien...stom eigenlijk maar dat spookt steeds door mn hoofd
Ik heb ff gekeken bij mij eerste zs. Ik heb een foto gemaakt met 5 weken en 9 weken. Je ziet dan echt al verschil. Met vijf weken zag je ook al een beetje darmenverplaatsing zeg maar. Maar met een trui erover zag je het nog niet hoor. Met 9 weekjes wel een beetje. Ik vind echt wel dat het scheelt hoor of het nummer 1, 2, 3 of 4 is. En maak je maar niet druk of het te zien zal zijn. Iedereen krijgt wel een echt zwangerbuikje. (denk ik althans)
Ik ben bijna 6 weken zwanger en ook vrij stevig van mezelf... Wel wordt alles al stevig, ook al komt het door de darmen je begint het nu al echt te zien... Zal vanavond ff foto plaatsen
@Cars, daar moet ik me eigenlijk ook niet druk om maken haha...kben nu ook weer niet zo stevig dat een zwangere buik helemaal niet te zien is @Roos, heb je ongeveer hetzelfde als mij qua gewicht en lengte (1.65m en ongeveer 93,5kg)? Ik ben benieuwd naar je buikje En hoe was dat bij jou bij 4/5 weken ongeveer?
ik draag wel al een zwangerschaps broek krijg alles niet meer dicht haha. maar heb ook altijd strakke broeken dus kan ook niet veel in haha
ik draag ook positie sinds gister. eigenbroeken konden smorgens nog wel maar in de middag ging de knoop los en svonds de hele broek. toen dagje joggingsbroek gedaan en het leek net alsof me buik toen bol geworden is en de ruimte had om vorm aan te nemen haha nu pas ik dus niets meer. ik vermoed dat als ik me gewone broeken stug dicht was blijven houden me darmen een andere vorm hadden aangenomen en ik ze nog gepast had.. alhoewel.. snachts heb je natuurlijk geen broek aan.. naja de knopen en randen deden me ook zeer dus doe mij maar een band om me darmen veel comfortabeler
ahhh ik zie het al ik ben niet de enige....In de ochtend gaat het wel maar in de avond terwijl ik normaal best een platte buik heb. http://i219.photobucket.com/albums/cc298/nikky-nikster/2011-11-10164153.jpg
Mooi hoor. Houden jullie eigenlijk je buik in op de foto? Bij mij zie je behalve mijn dagelijks buikje nog niks.
Wouw meiden wat een mooie buikjes al. Ik wist niet dat het zo snel kon gaan. Zijn er ook meerder waarbij het de 2de is of niet? Hier is het wel de 2de mijn buik is wel wat opgezetter maar nog niet echt zoals bij jullie ! Zijn jullie dan ook al aangekomen? En verbergen gaat dan bijna niet lijkt mij. Liefs enjoyllive
het is mn eerste zwangerschap! ben juist 3 kilo afgevallen en dat terwijl mn buik normaal plat is en nu niet snap er niks van!
Bekijk bijlage 198241 En nog eentje van de zijkant met bijna 6 weken... Ben erg stevig van mezelf maar mijn buik staat echt al helemaal strak...
@ All: Wat fijn om te lezen dat jullie ook allemaal wat steviger zijn. Ik woog voordat ik zwanger werd van de eerste ong 79 ben gezakt tot 75 ivm spugen. Toen kwam ik binnen no time 18 kilo aan en nu woog ik afgelopen tijd na mijn bevalling zo een 83 en vanmorgen 81,5 En ben ook rond de 1.65. Ben wel bang voor de kilo's vooral ook omdat me figuur zo is veranderd 2 kilo eraf en zit op mijn oude gewicht maar mijn eigen broeken zal ik nooit meer kunnen dragen mijn heupen en bekken zijn gewoon veeeeel breder. Pffff sorry voor mijn geklaag maaaar hebben er natuurlijk iets moois voor terug!