Hallo Dames, Mag ik mij hier ook toevoegen? Wat een prachtige buikjes en wat zie je dat al snel bij somimge, ik ben nu bijna 7 weken en moet zeggen dat ik bij mijzelf nog echt niks zie, heb ook geen grotere borsten, ik ben 1.76 en weeg 76 kg ik heb wel al altijd een buikje van mijzelf gehad, misschien dat je het daardoor niet ziet, ik zal vanavond even proberen een foto te maken en hem te plaatsen, ben beniewd naar meer buikjes, wij willen het pas vertellen met 10 weken, tijdens de kerst dus ben ook wel een beetje blij dat het nog niet zo duidelijk is
zo nou hier is die dan hoor mijn buikje, niks te zien zo als jullie zien, alleen het vetbuikje wat er altijd al zit Ben nu 7 weken.
Mallle, leuk hoor! Heb je dat bolletje onder je navel altijd dan? Ik heb hier ook een buikje van mezelf, maar de vorm verandert wel. Heb s avonds echt een bolletje onder mn navel zitten.
ik had hem al in het juli topic geplaats maar aangezien niet iedereen daar kletst en dit straks een naslagwerk word van al onze buikjes upload ik hem hier ook even
hoi meiden, wat een buikjes hier al zeg... ik heb ook de bekende zwamband... die is in de avond iets wat opgezet maar verder zie je nog niets.. ik ga straks wel even de stad in om een makkelijke broek te kopen.. want alles begint strak te zitten.. ik zal binnenkort hier ook mijn buikfoto zetten... Fijne zondag xholiday
Hoi dames, Wat een mooie buikjes allemaal zeg! En ik vond mezelf al raar omdat ik al een buikje begin te krijgen haha! Lijkt me idd moeilijk om nog lang verborgen te houden. Ben altijd best dun geweest en sinds vorige week vragen vrienden/familie wel ineens of ik iets aangekomen ben.. (ze weten dat we met kinderen bezig zijn) Wanneer zijn jullie van plan om het grote nieuws te vertellen? Liefs Anna
Ja dat willen wij ook doen! Morgen hebben we onze 1e echo! Spannend.... We willen dan de echo foto inlijsten en als soort van kerst cadeautje geven..
@anna25 bij prenatal hebben ze speciale foto lijstje voor een echo foto.. ik heb er ook gehaald voor de opa's en oma's ze weten het al wel maar extra cadeautje onder de boom