Deze is van vandaag Bekijk bijlage 210958 Moet er ook al aardig aan geloven die darmenbuik, probeer die maar eens verborgen te houden op je werk
Heb die verwijderd Aloha, deze heb ik daarnet gemaakt, is duidelijker waahaha, zie nu ook dat het van voren bijna net zoveel is als van achteren haha, net een omgekeerde S
s van slank toch en sexy mooi buikje al hoor!! lekker laten hangen best ontspannend gevoel!! dik mogen zijn mag natuurlijk altijd maar nu zijn we er trots op hahaha
Privé ben ik uiteraard trots op (ook al zijn het allemaal nog darmen hihi) , maar op m'n werk moet ik hem wegens omstandigheden nog héél eventjes verbergen, ben benieuwd hoelang dat nog gaat lukken Hou nu als ik opsta continu mijn buik in op kantoor, geheid dat ik het binnenkort op een onoplettend moment een keer vergeet. Al denk ik wel dat je ook "spoken" ziet als je zwanger bent, omdat je denkt dat iedereen het aan je kan zien... We'll see
ik heb gelukkig het werkprobleem niet maar kan me voorstellen dat het irritant is haha buik inhouden lukt mij ook trouwens niet dus had i best een probleem gehad al denk ik wel dat mensen in het begin hun mond sowieso houden want stel dat je gwoon alleen bent aangekomen.. best lullig om te zeggen ben je zwanger dan hier zagen vrienden het wel maar die zeiden niets, ze waren bang dat het niet zo was of alweer fout ging zeggen ze nu en dan was het kwetsend geweest om te vragen of ik zwanger was. mensen durfde dus niet meer. maar nu weet iedereen het en hoor ik het continu hoor! nog even volhouden meid en dan als iedereen het weet kun je lekker je buik laten hangen haha je kletst niet in het juli mama's topic of wel? onder bevallingslijsten en dan uitgerekend in de maand juli 2012...? daar zitten heel veel juli mama's to be
wou!!! wat hebben jullie al mooie buikkies zeg, jeetje!! bij mij is er nog niet echt veel te zien volgens mij hahaha. zal vandeweek weer eens een fotootje maken en vergelijken.
Hooi! Ik heb nog maar een klein buukske hoor, dit is een fotootje met 11 weken gemaakt, vorige week dusss
ja lekker onduidelijk he zo Ik heb normaal gezien een normaal postuur (60 kilo bij 1.70 m) en geen buikje...Maar hej, het echte werk komt straks wel
mooi december en lilage!!! leuk dat iedereen nu zachtjes aan begint te groeien nu iedereen de 12 weken over is en nadert!!
Ik heb er nog een van vandaag En nu ga ik niet elke week spammen hoor, alleen als t de moeite is, haha
Mooie buikjes al dames! Hier eentje van mij van vandaag. Niet heel duidelijk, heb het even snel met mijn tel genomen. Uploaded with ImageShack.us
Jeetje wat een buiken al! Hier begint nu ook een buikje te groeien maar zo groot als jullie buikjes is het nog niet hoor haha. Zal vanavond eens een foto plaatsen als ik thuis ben.