Buikfoto's Katja Schuurman sexy?

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Agatha, 24 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Agatha

Agatha Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.382
    0
    0
  2. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Dank je wel Agatha:)

Bij de 3e foto lijkt het idd wel of hij gefotoshopt is, de buik is een andere kleur dan dr armen, maar kan ook lichtval zijn.
    Ik vind de foto's erg mooi!

3. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
  4. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ik vind dat het prachtige foto's zijn. Katja is in mijn ogen sowieso een prachtige vrouw, zwanger of niet!

De andere foto's vind ik trouwens wel mooier dan degene op de beginpagina van dit topic.

En inderdaad, ik heb ook niet 1 streepje op mijn buik hoor.. dus zwanger zijn staat niet gelijk aan striae krijgen.

5. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Vind m'n eigen foto's mooier hahaha

6. rianne19

rianne19 Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.366
    0
    36
    Purchaser
    Zuid-Holland
    Ik vind de andere foto's van de shoot idd ook mooier dan die hier getoond is. Erg mooie buik hoor!

7. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Ik vind de foto op de nu.nl slideshow pagina 3 van 5 en dan de linker foto veel sexier. Voor mij heeft sexy vrij weinig te maken met de hoeveelheid naakte huid die je toont. Niet dat ik de foto met haar blote huid lelijk vind, maar dat is gewoon minder mijn smaak.

Maar ik vind het, ongeacht het resultaat van de foto's, heel prettig voor haar dat ze zich nog sexy kon voelen. Toen ik zover was voelde ik me verre van sexy en maakte ik meer grapjes over het installeren van een achteruitloop alarm op mijn achterste (zoals een vrachtwagen) dan over iets anders.

8. Maddie

Maddie Fanatiek lid

15 sep 2009
    1.391
    184
    63
    Het hoge Noorden.
    Ik vind de foto niet zo leuk..
    Ik voelde me ook niet bepaald sexy toen ik zwanger was, haha!

9. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Ik vind het wel mooie foto's. Moet wel lachen om de reactie's dat ze bewerkt zijn... Inverband de striae... Uhm niet iedereen krijgt straie hoor....

10. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Ik denk dat je het ook een beetje in zijn geheel moet zien. Het is een foto reportage, met niet alleen lingeriefoto's. Ik vind de foto's over het algemeen heel stijlvol en zeker niet sexy.

11. Flamingo

Flamingo Bekend lid

9 dec 2009
    900
    0
    0
    Shopmanager / parttime
    Ik vind de foto's erg mooi!!!!
    Super gedaan.

Heb zelf ook mooie foto's laten maken van mijn buik, maar er zit ook wel verschil in kleur tussen mijn buik en mijn armen en gezicht. (Gezicht vooral door makeup donkerder omdat ik ook foto's met mooie kleding aan heb laten maken).
    Ik heb verder ook geen striemen en strepen op mijn buik en ben nu 39 weken zwanger.
    Het zal ongetwijfeld iets geshopt zijn..... maarja.... welke foto van celebs zijn niet geshopt tegenwoordig????

12. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @flamingo precies! En daarom zei ik idd ook lijkt..:)
    En ik heb ook geen straie op mijn buik gelukkig!!! Maar wel op mijn heupen zeg maar.

13. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    ik vind het eenmooie foto, maar ik dnek idd dat het wel gefotoshopt is, vind het er een beetje waxig uitzien, alsof hij van wax is. Ik had ook een hele mooie buik, maar die zag er niet zo glimmend uit.
    Maar ze heeft wel een mooie buik hoor!

14. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik vind het hele mooie foto's, ik denk dat die buik er een beetje gek uit ziet omdat ze daar misschien ook foundation op hebben gedaan tegen het glimmen?
    En waarom zou je niet sexy mogen zijn als je hoogzwanger bent?
    Ik wou dat ik het was haha, maar ik was meer een opgezwollen walvis :D

15. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Ik zeg niet dat alle vrouwen strepen hebben als ze zwanger zijn ik zeg dat het eruit ziet alsof dr buik is gephotshopt ... weet ook wel dat er vrouwen zijn die het niet hebben ;)

16. Butterfly03

Butterfly03 Niet meer actief

Ik vind het wel een mooie foto,maar net wat guppie zegt als ik zulke fotos maakt zou alleen mijn familie en vriendinnen ze mogen zien..en niet heel nederland..

17. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    ik vind ze heel mooi. En als ik niet zoveel gevreten had tijdens de eerste zwangerschap had ik niet zoveel straie gehad haha:p niet iedereen hoeft ze te krijgen. ik heb een hele landkaart:D
    maar ik vind ze super mooi! ze ziet er stralend uit! laatst bij jensen maakte ze haar belachelijk dat ze niet mooi waren maar mijn man vond ze ook direct heel mooi.

18. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    niet elke zwangere krijgt strepen op haar buik hoor... ik had het helemaal niet bij mijn eerste zwangerschap... bij de tweede wel op het eind... helaas.... ik vind het prachtige foto's.. iedereen snapt toch wel dat het niet bedoeld is om als seksobject gezien te worden...

19. mama van Marit

mama van Marit Niet meer actief

Iedereen weet wel dat dat je wel of geen strepen krijgt.
    Stel nou dat ze ze wel had, had ze de foto's dan ook zo in het openbaar laten zien?
    Ik vind de foto's wel aardig maar niet bijzonder en ook niet erg op haar buik en/of kindje gericht. Hadden net zo goed gewone niet zwangere foto's kunnen zijn met blote buik.

20. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Ja en wat is daar het probleem van? Als ze zich zelf zo mooi vind dan is het toch goed? Snap het probleem niet zo...Lijkt wel of de helft hier erg jaloers is op haar...

Ik zie er uit als een of andere walrus met tijger strepen en heb ook elke week foto's gemaakt...Nou en? Ik vind het mooi.

Er zijn trouwens veel mannen die zwangere vrouwen mooi vinden....

Deel Deze Pagina