Bij deze . Zijkant en voorkant met 25+6 Ben nu trouwens totaal 6 kg aangekomen, dacht dat het meer was haha.
Ja dat gevoel heb ik ook wel inderdaad, voel de kleine ook heel vaak met zijn rug tegen de linker voorkant van mn buik liggen en voel dan zelfs een bolletje van zijn hoofdje.
Ja het word nu allemaal zo echt . De kleine schopjes zijn nu ook schoppen geworden, sta er soms echt van te kijken haha.
Wow Calice, mooie ronde buik! Ik ben 10kilo aangekomen.. (nja met kleding aan enzo..) Schrok er toch van vanmorgen. Maar VK vond het prima zo!
Miffy,sam,bb bedankt voor jullie leuke reacties op mijn buik . De 6 is hier ook met kleding aan, maar het is goed dat ik nog niet veel meer ben aangekomen want ben zelf ook al vrij fors. En als de ukkies er zijn dan is het er vast zo weer bij ons allemaal af .
Ow maak me ook totaal niet druk om gewicht hoor. Bij mij is het er vaak snel weer af ook. Nja, ik kom normaal niet aan hahaa Dan maar wat vaker fitnessen ofzo...
Mooie buik weer Calice! Ik ben 5 kilo aangekomen tot nu toe. De laatste vijf weken op vakantie maar 1 kilo!! Dat vind ik wel weinig, in deze fase zou je toch juist flink moeten aankomen dacht ik? Ik heb wel veel gesnoept, ben regelmatig uit eten geweest... maar ook wel veel bewogen denk ik op reis. Volgende week pas vk, ben benieuwd naar haar mening. Maar mijn buik groeit wel iets en de baby is levendig dus het zal wel goed zijn.
ik ben inmiddels 4kilo aangekomen, maar het zit wel echt in mijn buik en borsten mijn normale broeken van voor de zwangerschap zitten een stuk losser om mijn kont enz
Kanshebber: wat een mooie foto's! En stoer dat je nog zover hebt gereisd bij toch wel een vergevorderde zwangerschap! Sam4hope: wauw wat rond!! Én erg groot ineens, je hebt een groeispurt gehad! Bezigbijtje: echt een mooi buikje zo met een tweeling! Ik denk dat de mijne net zo groot is en dat met maar 1tje erin! Waar heb je dat tshirt gekocht? Calice: mooi hoor! Mooi shirt ook! Ik zit nu ook op 6 kilo aangekomen. Gister wilde ik op 9maandenbeurs een foto laten maken, maar toen we bij de stand aankwamen, geen fotograaf te zien Was nog n andere, maar dan kreeg je visagie en moest je betalen, daar had ik geen zin in. Heb gisteravond voor t eerst maagzuur gehad (trouwens voor t eerst van mn leven, had echt t gevoel dat t er zo uit kon stromen brr). Met kauwgiumpje en water is het gezakt gelukkig.
Ik heb hier al even niet meer gekeken maar wat een mooie buiken weer. Sam echt wel verandering hoor!! Zo mooi die blote buik van de voor kant. Als t klopt dat je naar voren draagt bij een jongen dan is jou uk zeker een jongen!!! Erg mooi! BB, mooie buik, maar ik kan me voorstellen dat je vol zit van binnen en zo'n problemen hebt met eten. Al jou ingewanden moeten gewoon klem zitten. Want gezien t gewicht van jou ukkies zijn ze gewoon super goed op schema, zelfs voor 1 ling. Calice, ik heb t zelfde behang, maar dan die in de bruin tinten!! Mooie buik!! Kanshebber, gave reis, fijn dat het ook goed gegaan is!! Mooi buikje!! De rest, ik ben de namen kwijt... Sorry... Ook mooi uiteraard weer!! Ik ga morgen met 28 weken weer een foto maken!!