Ruim 20 blz doorgescrolld, paar mooie foto's voorbij zien komen en heel veel geklets tussendoor (niet gelezen). Kan niet alles bijhouden. Hier mijn getrouwde buik van 26w en 4d.
Gefeliciteerd met je huwelijk Bloem! Jammer dat we je niet helemaal te zien krijgen, maar ik kan zo al zien dat je een prachtige bruid was!
Bekijk bijlage 226309 Toch me standaard foto (qua tijdslijn) maar gemaakt 27wkn en 3 dagen, mja met 27 weken foto niet echt verschil he hahahaa
Mooi Bloem!!!! Jurk is nog steeds heel mooi!! Sam, zou gek zijn als er veel verschil was whahahaaha. Toch heb je nog steeds een prachtige buik!
Zo was weer even geleden maar heb weer foto. Ook gelukt om overzicht te maken. Kindje is duidelijk anders gaan liggen dan laatste x Bekijk bijlage 226455
Mooie foto`s forever,sam en child Grappig om te zien child dat verschil Hier is dat volgens mij als beeb met zijn hoofdje omhoog zit
bedankt allemaal voor de leuke reacties op mijn foto weet iemand ook hoe ik ook alle foto's naast elkaar kan zetten? want het lukt me maar niet liefs