wauw nijntje!! leuke jurk!! en idd hele mooie buik!! hier ook mijn aandeel weer.. ook met nieuwe jurk
Oh Nijntje heel andere buik zo met jurkje!! Leuk jurkje en mooie buik. Pris, das een leuk jurkje!!! Mooie buik ook!! Mijn buik met 29 weken: Bekijk bijlage 227782 En boven aanzicht... Ik ben mijn tenen definitief kwijt!! Bekijk bijlage 227783
Hahaaa Ludora! Mooie buik hoor! @ Pris & Nijntje: ook weer mooi Steeds groter en groter! Hahaa Ik moet ook nog een foto maken vandaag.. misschien straks
Toch ff snel gemaakt! 28 weken 3 dagen Bekijk bijlage 227789 En 1 via de spiegel... Bekijk bijlage 227790
Mooie buiken en mooie jurkjes! Zeker de lente in de bol? Ik vier vandaag mijn verjaardag en heb n rokje aan. Maar mijn hele buik is weg! Wat een verschil maakt het wat je aantrekt!
Mooie buiken weer! En mooie kleren haha..Ik heb vanmorgen m`n zomerkleding uitgezocht..ben dat saaie winterse helemaal beu Met een vestje erover heb ik iig weer wat extra keuze haha
klein maar fijn zullen we maar zeggen he hij lijkt niet meer te willen groeien,, in het ziekenhuis konden ze soms echt niet geloven dat er 2 in zaten en dan nog 2 grotere kindjes + veel vruchtwater hihi....
Inderdaad niet heeeel groot, kleiner als je verwacht bb. Maar jij bent veel afgevallen in t begin he!! Sam jij hebt toch ook een mooie buik he!!! Blijft op dezelfde manier doorgroeien, mooi!
Mooie buiken!! En je kledingkeuze bepaald idd heel erg de grote van j buik! Ludora die foto van bovenaf hihi geweldig!
Ik ben nog wel blij met de koudere tijd, want heb volgens mij totaal geen zomer of lente kleren die ik pas! Allemaal gewone shirtjes enzo.. Heb denk ik 1 zwangerschapstopje hahaaa
Haha ja idd hierook nog niets gekocht.. Maar ben ook wel blij als we straks zonder jas naar buiten kunnen want die gaat toch wat strak zitten nu!
Jah, das waar! Ik heb een jas gekocht een tijd terug, maar is nog echt veel te groot, of mijn buik nog te klein Dus wordt niks. Heb toen bij de Bristol 2 vesten gehaald, zijn gevoerd en heerlijk warm! Dus nu mijn jas