Ik zal ook nog eens een buikfoto plaatsen van met 26 weken. ook al is dat ook alweer van bijna 4 weken geleden. binnenkort maar weer een nieuwe foto maken
Wow, ik smelt iedere keer weer als ik hier een kijkje kom nemen! Ziet er goed uit dames, groeit goed allemaal. Keep up the good work! Leuke outfits komen er ook voorbij. Iedereen doet goed zijn best om er leuk uit te blijven zien, complimenten voor iedereen. Ik heb 2 weken geleden een zwangershoot gehad. Gisteren de foto's op kunnen halen en stiekem ben ik best heel erg trots op het resultaat hoor. Wat gek om jezelf zo te zien, maar de reacties vanuit mijn omgeving zijn onbetaalbaar...daar voel ik me ook weer even heel erg mooi en speciaal door!
Weer mooie buiken meiden, mooie foto's ook liz en priscilla ook al een mooi jurkje. Bb je zou idd niet zeggen dat er 2 "grote"baby's inzitten, wees blij dat je niet nu al met een gigantische toeter loopt. Bij de buik van de maand maart heb ik al 31 stemmen yeahhh, wie stemt er nog meer? Hier is mn buik 2cm in omvang gegroeit in 1 week tijd, ohoh ben bang dat het een hele flinke buik gaat worden. Vadaag 28 weken hieronder weer een overzichtje.
Mooie buikjes meiden!!! Al kan ik nu beter buiken ipv buikjes zeggen, we groeien flink door met zn allen!
Idd weer erg mooie buiken..hoeveel zouden we met z`n allen zijn gegroeid in centimeters? Dat zullen behoorlijk wat meters zijn denk ik zo
@bloem toch sta je 2e of 3e met maar paar stemmen verschil nu zag ik wel net dat er nog een mei mama mee doet, en volgens mij kletst ze hier ook wel eens mee elies25 geloof ik
Ohhh wat een prachtige buiken weer allemaal !!! Priscilla, prachtig gegroeid zeg! en wat een leuk jurkje . bb, super mooie en beschaafde buik met 2 wondertjes. Nijn, wat een mooi jurkje! Liz,wat een prachtige shoot foto's . Bloem, super leuk overzicht en hele mooie buik! Ik zal vriendlief zo even vragen een nieuwe foto te maken, word nu in elkaar geschopt door onze kleine spruit .
Binnen nu en een half uurtje zet ik een foto neer , even kijken hoe snel ik mijn vent van de bank krijg haha. Het geschop is echt heerlijk